TheProject
Legacy Member
hallo,
vroeger heb ik nog vraai veel op martial heroes gespeeld
maar het spel is nu gesloten, de grafics enzo waren ook niet top,
en het spel zat ook niet erg goed in elkaar. Maar het was wel F-U-N
klik als je het niet kent
zijn er mensen die dit ook nog hebben gespeeld?
vroeger heb ik nog vraai veel op martial heroes gespeeld
maar het spel is nu gesloten, de grafics enzo waren ook niet top,
en het spel zat ook niet erg goed in elkaar. Maar het was wel F-U-N
klik als je het niet kent
zijn er mensen die dit ook nog hebben gespeeld?


Doet me wat denken aan Metin2