Archief - Marktonderzoek

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dark

Legacy Member
Uit alle inzendingen worden er 2 gekozen, die krijgen dan een BNC tot september 2005 ( gekozen door een ontschuldige hand uit een bokaal)

Los Volgende Vragen op en stuur naar Dit E-Mail adres

Vraag 1 : Wat moet een ideale gameserver voor JOU zijn?
Vraag 2 : Welke service verwacht je van je gameserver maatschappij?
Vraag 3 : Wat is een economisch verantwoorde prijs voor een gameserver?
Vraag 4 : Is een ladder zoals "best of the best" een goed idee?
Vraag 5 : Wat heeft een goede Public Gameserver nodig om te bestaan?
Vraag 6 : Hoeveel wil jij betalen voor de beste gameserver die er atm is ?
Vraag 7 : Welk land heeft de beste gameservers?
Vraag 8 : Als je aan de belgische clanservers denkt, grade from 1->10
Vraag 9 : Geef je nick en CB ID
Vraag 10 :Welke Gameserver maatschappij heeft de beste servers en service?

Onrealistische en absurde mails komen niet in aanmerking.

-Wicked-

Legacy Member
loooooooooool
Meneer zit in 2e jaar marketing en voelt em belangrijk zenne :p
alle ik kan weer me u gezicht lache in de faar de vrijdag ;)

=[PraetoriaN]=

Legacy Member
-Wicked- zei:
loooooooooool
Meneer zit in 2e jaar marketing en voelt em belangrijk zenne :p
alle ik kan weer me u gezicht lache in de faar de vrijdag ;)
Strijk

Dark

Legacy Member
-Wicked- zei:
loooooooooool
Meneer zit in 2e jaar marketing en voelt em belangrijk zenne :p
alle ik kan weer me u gezicht lache in de faar de vrijdag ;)

I probeer iet constructief te doen , en was ff iets aant teste

Edit : Hij heeft ook weer internet ze... :P

-Wicked-

Legacy Member
ja kheb inet
en ff tege de community zegge da ik wel degelmijk me zijn gezicht em gelache de vrijdag :cool:

Nijntje

Legacy Member
Dark zei:

Waarom zou ik dat doen?
Zeg nu zelf, wat is nu in godsnaam het nut van deze thread?
Gade een diepgaande profielschets van TO-spelend Vlaanderen opstellen? :ironic:

-Wicked-

Legacy Member
Nijntje zei:
Waarom zou ik dat doen?
Zeg nu zelf, wat is nu in godsnaam het nut van deze thread?
Gade een diepgaande profielschets van TO-spelend Vlaanderen opstellen? :ironic:

Ok .. deze vrijdag lach ik er weer mee :cool:

Nijntje

Legacy Member
Ok Tom, ni persoonlijk ma gelijk wicked al zei, dees was gewoon te grappig om niet te reageren :p

Bij deze trek ik mij dan ook weer terug van het TO-forum tot er een thread verschijnt die deze op zijn minst kan evenaren ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan