Archief - Mario golf; toadstool tour

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rMa *tic*

Legacy Member
ik vraag me af of iemand Mario golf; toadstool tour al heeft gekocht heb hem juist zien staan of de free record site
zo ja, wat vind je ervan?

the evil ganon

Legacy Member
rMa *tic* zei:
ik vraag me af of iemand Mario golf; toadstool tour al heeft gekocht heb hem juist zien staan of de free record site
zo ja, wat vind je ervan?

Ik vind de game wel tof, heeft een lange speelduur door de bekers die je met alle characters moet winnen enzo, en het werkt imo verslavend.
Graphics zijn wel dik in orde, sounds vallen heel goed mee.

Erg leuke game.

Bowsers Cup is wel moeilijk. :)

[NeO]-mtr

Legacy Member
Als je Mario Gold op de n64 al gespeeld hebt en dat beu bent of niets vond dan raad ik nu niet aan deze mario golf te kopen, bijna net hetzelfde als z'n voorganger. (gfx wijs natuurlijk niet maar da boeit niet)

^D@mien^

Legacy Member
ik heb em gekocht en vind de game knap en verslavend.vooral de bowser en peach cup vond ik een grote uitdaging .en alle extra sidequests zijn ook zalig.die ring attack vind ik wel super.

Monoke

Legacy Member
Een vriend van me heeft Mario Golf, Toadstool Tour NGC gekocht en heb hem daar een paar keer gespeeld. Persoonlijk vind ik het een keileuk spel en als ik een cube had, zou ik hem zeker kopen. Helaas worden Mario games niet voor de XBOX uitgebracht. :angry: Mischien in de toekomst

the evil ganon

Legacy Member
Monoke zei:
Een vriend van me heeft Mario Golf, Toadstool Tour NGC gekocht en heb hem daar een paar keer gespeeld. Persoonlijk vind ik het een keileuk spel en als ik een cube had, zou ik hem zeker kopen. Helaas worden Mario games niet voor de XBOX uitgebracht. :angry: Mischien in de toekomst

:rofl:

Mario is van Nintendo, dus Nintendo zou door Microsoft moeten worden opgekocht tegen dat er op de Xbox een Mario game voor uitkomt.
En die kans is enorm klein, want ik zie het nog niet gebeuren dat Miyamoto zich laat doen door Bill...

zelda rulezz

Legacy Member
MARIO!!

op een andere console??

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!

!|\|$@|\|E

Legacy Member
Eiglek alleen voor spelers die een beetje geintreseerd zijn in golf anders denk ik dat je er niet veel intresse gaat in hebben anders wel -- veel zelfs :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan