wanaha
Legacy Member
ik heb command&conquer generals mappen gedownload.
maar hoe moet ik die nu inporteren?
mijn engels is niet zo heel goed en heb me al suf gezocht naar hoe dat zou werken.
ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
het is de bedoeling dat de mappen in de skrimisch lijst terecht komt.
bedankt op voorhand.
maar hoe moet ik die nu inporteren?
mijn engels is niet zo heel goed en heb me al suf gezocht naar hoe dat zou werken.
ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
het is de bedoeling dat de mappen in de skrimisch lijst terecht komt.
bedankt op voorhand.
