jeroenie
Legacy Member
tzou mss een leuk ideetje zijn om de extra mappen uit map - pack 1 en 2 ook op de TNserver te zetten.Kheb ze zelf al es allemaal gespeeld en ze moeten zeker NIET onderdoen voor de standaard mappen !!!!!!!
dus : met deze is dit een vraag aan de admins om die mappen ook op de TNserver te plaatsen!!
dus : met deze is dit een vraag aan de admins om die mappen ook op de TNserver te plaatsen!!
ad: 

