Jaegger159753
Legacy Member
Heb er nog nooit iemand over horen klagen, maar wat is jullie mening over champs met mana en energy?
Misschien zuig ik gewoon, i dunno, maar voor 1 of andere reden vind ik het enorm moeilijk om ne lane te winnen van champs die energy/fury of gewoon niets gebruiken.
Ik speel met Irelia & Cho op solo top, en met die champs kan ik bijna zelden de lane 1on1 winnen (zonder hulp van jungler) van champs zoals Garen, Lee Sin & Rumble. (vooral met irelia dan)
Imo is het unfair/unbalanced dat je als bv. irelia volledig afhankelijk bent van uw mana, terwijl uw enemy laner rustig kan farmen met zijn skills + u kan harassen met zijn skills. Als jij echter harrast, zit ge snel zonder mana en moet ge defensief spelen en dan kan hij blijven harassen tot ge uiteindelijk moet recallen/dood bent.
Misschien zuig ik gewoon, i dunno, maar voor 1 of andere reden vind ik het enorm moeilijk om ne lane te winnen van champs die energy/fury of gewoon niets gebruiken.
Ik speel met Irelia & Cho op solo top, en met die champs kan ik bijna zelden de lane 1on1 winnen (zonder hulp van jungler) van champs zoals Garen, Lee Sin & Rumble. (vooral met irelia dan)
Imo is het unfair/unbalanced dat je als bv. irelia volledig afhankelijk bent van uw mana, terwijl uw enemy laner rustig kan farmen met zijn skills + u kan harassen met zijn skills. Als jij echter harrast, zit ge snel zonder mana en moet ge defensief spelen en dan kan hij blijven harassen tot ge uiteindelijk moet recallen/dood bent.


this ni omdat de mainstream da ni doet dat da daarom ni viable is plz... tzou eventueel het lategame probleem wel kunnen oplossen maar gemoet andere stats opgeven