seurinck
Legacy Member
ik zal het hier maar vragen hé.
Ik heb onlangs een oude lege arcade kast op de kop kunnen tikken.
alleen de hardware is er uit.
dus geen game.
Nu ik zou er wel een mame arcade van willen maken.
Maar dan moet hij ook echt zijn.
met een frontend enzo en genoeg emulators.
Nu een kameraad van mij heeft ergens een volledige versie van maximus arcede gegeven, maar ik krijg mijn games niet werkend.
Ik zie ze staan in mijn arcede beeld, maar als ik play doe dan krijg ik enkel zwart scherm.
iemand die me daar mee kan helpen.
en wat zijn de beste emulators voor zo'n ding.
groeten
Ik heb onlangs een oude lege arcade kast op de kop kunnen tikken.
alleen de hardware is er uit.
dus geen game.
Nu ik zou er wel een mame arcade van willen maken.
Maar dan moet hij ook echt zijn.
met een frontend enzo en genoeg emulators.
Nu een kameraad van mij heeft ergens een volledige versie van maximus arcede gegeven, maar ik krijg mijn games niet werkend.
Ik zie ze staan in mijn arcede beeld, maar als ik play doe dan krijg ik enkel zwart scherm.
iemand die me daar mee kan helpen.
en wat zijn de beste emulators voor zo'n ding.
groeten