Archief - Make Leisure Suit Larry come again!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DarthDavy

Legacy Member
Een kickstarter project net zoals zovele andere de laatste tijd (Double Fine Adventure, Wasteland 2, Grim Dawn,...). Ook Larry krijgt een kickstarter.

Waarschijnlijk zijn er vele gamers die de originele Larry gespeeld zonder er ooit voor te betalen. Nu heb je de kans om dat goed te maken. Een donatie van 15 dollar geeft je al de remake van de originele game. Maar bekijk ook zekere de hogere tiers, want er zitten leuke zaken tussen. Ik steun ze voor 150 dollar (+15 dollar voor de verzendkosten van de fysieke items). Ik heb enkel Larry 5 en Larry 7 ooit origineel gekocht, maar alle zes de games (Larry 4 is nooit gemaakt) van voor naar vanachter verscheidene keren uitgespeeld. Ik vind dat ik Al Lowe wel wat geld verschuldigd ben.

Als deze kickstarter een succes wordt, dan staat de weg ook open voor nieuwe Larry games. En dan bedoelen we niet de rotzooi met Larry Lovage in zijn Box Office Bust, maar echte nieuwe avonturen voor onze aller geliefde Larry Laffer!

Link: Make Leisure Suit Larry come again! by Replay Games — Kickstarter

Shrimpy

Legacy Member
DarthDavy zei:
En dan bedoelen we niet de rotzooi met Larry Lovage in zijn Box Office Bust

Dit is exact mijn reactie toen ik de titel van deze thread las. Toen ben ik toch maar een gaan kijken op de kickstart pagina en het filmpje bekeken.
Ik ga 25 euro storten, niet voor de soundtrack ofzo, maar gewoon en alleen omdat ik de originele games van Larry Laffer mis. Ik heb ze allemaal gespeeld, en allemaal gekocht.

En ook, als Al Lowe de game maakt, wat kan er misgaan?! :applause:

Ezarto

Legacy Member
Dus als ik het goed begrijp kaarten al die oldskool game kickstarts het feit aan dat games gemaakt worden vanuit een verkeerd startpunt en dat er vroeger veel creatievere games waren, waarna ze gewoon hun bestseller van vroeger gaan remaken?

Kvind het op zich wel leuk hoor, zaten zalige games tussen; maar ik stoor mij een beetje aan dat "woaah dit doen we allemaal voor de gamers want zij willen terug oldskool games" terwijl me dit eerder een win-win lijkt...

DarthDavy

Legacy Member
Ah ja, dat overtreden enthousiasme is natuurlijk om meer geld in het laatje te krijgen. Plus, dat overdreven enthousiasme is ook typisch Amerikaans.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan