Archief - Ma

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

heavygear

Legacy Member
elleu daar
MA skillers
36life
29life
27life
12%fhr
en dan nog 4 me iets anders op :crazy:

iemand nodig? whisp *guns
(voor meer info dus)

dees is dus genen trade....... ;)

Starrk

Legacy Member
een ding :

wtf? :wtf:

ma zoals in mama?? gene trade? scl scnl hcl hcnl? free? OMFG

check die sig , slaat op zichzelf nog ook!

edit @ oya : mijn eerste gedacht XD

heavygear

Legacy Member
pfffff allee dan

Dus : Offer MartialArts Skillers

36
29
27
life

12%
FHR

en nog 4 andere(me wa zever op denk 11life ofzo)

en en en SCNL ( snap ni wrm da ge da vraagt, ge gaat der toch vanuit da iemand scnl speelt alsem nix zegt omda da het normaalste zaak v/d wereld is da iemand da speelt dus nix speciaals)

heavygear

Legacy Member
aya en op die rules....

ge moogt nix aanbieden
geen waardevragen stellen
ni bedelen (blijten voor items)
genen ambras
etc...

nu ni doen of ge nog nooit iets van dees op de forum hebt gelezen ... :doh:

crazy_soy

Legacy Member
en duidelijk vermelden waar ge de trade zoekt mss :naughty:
ge kunt het draaien hoe ge wilt ma dit is een trade :ironic:

Starrk

Legacy Member
man, vanzelfsprekend da iemand scnl speelt? imo is het meer vanzelfsprekend in het sc vak dat dat scl is en het kon evengoed hc zijn.

ps ; ik heb idd wel alle rules gelezen , of ik ze uit mijn hoofd ken is iets anders ( :unsure: ) maar ik ken ze.

en is het echt zoooon grote moeite om precies te zijn en dit veel gemakkelyijker voor ons en voor jezelf te maken ( verwarring voorkomen )

heavygear

Legacy Member
oki zal in't vervolg beke duidelijker zijn :bow:

ma voor dien ene keer dak is iets Offer :sad:

(haya en ge moogt dus zeggen wa ge wilt en ineens zeggen wa ge geeft mss handig?)

Thx mod's :bow:

Time

Legacy Member
op etf gade daar veel meer succes mee hebben, en ik raad u ten sterkste aan de rules ginder wel te lezen, en goed

7. Tradetopics moeten worden voorzien van de vermelding "sc" of "hc" en ladder of non-ladder in de titel uiteraard. Indien dat niet het geval is worden deze topics gedelete.
^^

SkylarK

Legacy Member
!! DO NOT TRADE LIST !!

De items in dit lijstje zijn NIET toegelaten om hier te traden
aanbieden of offeren van deze items zal een waarschuuwing als gevolg hebben.
herhalen van deze offers zal een ban tot gevolg hebben!

* 15 ias 40 ed jewels
* 15 ias 15 max damage jewels
* 15 max damage 40 ed jewels
* 3/20/20 small charms
* 290 of hoger poison damage small charms
* 1.08 items
* ith items
* bugged items
* gekende dupes ( een van de zovele dupelist )
* zod rune


deze lijst kan elk moment geupdate worden door Skylark of [MNEU]Jonasis
eerst slechte titel nu die items

ik zal het voorlopig nog openlaten maar maak er geen gewoonte van aub

kevinstaut

Legacy Member
heavygear zei:
290's 3/20/20 hr's rw's


geen zelfrespect?
wrom dupes nodig?
leert legit spele...
en leert rules voor ge iets maakt...
echt waar zo ne stommen topic
jonasis, ge zijt vrijgevig vandaag ze makker....

heavygear

Legacy Member
yy ge doet maar. gele kunt mss bij greenpeace gaan ofzo? zeggen da het ni mag, zelf doen en dan op een ander beginnen kakken en blijten ( nu ni doen of ge hebt nooit iets van dien list op 1 van uw chars gehad, denk ni da 1 of andere peut voor zijnen Enigma voor 8 Stormshields gaat willen trade dus ni zeveren van da magni ) en derbij vechten voor een hopeloze zaak y da is het wel... gade ver mee komen :rofl:

wie vrij van zonde is werpe de 1ste steen.......

Eden

Legacy Member
heavygear zei:
yy ge doet maar. gele kunt mss bij greenpeace gaan ofzo? zeggen da het ni mag, zelf doen en dan op een ander beginnen kakken en blijten ( nu ni doen of ge hebt nooit iets van dien list op 1 van uw chars gehad, denk ni da 1 of andere peut voor zijnen Enigma voor 8 Stormshields gaat willen trade dus ni zeveren van da magni ) en derbij vechten voor een hopeloze zaak y da is het wel... gade ver mee komen :rofl:

wie vrij van zonde is werpe de 1ste steen.......

Ik kan met een grust hart zeggen dat ik nog nooit een van die items heb gehad... NU GIJ! HAHAHA :p

kevinstaut

Legacy Member
heavygear zei:
yy ge doet maar. gele kunt mss bij greenpeace gaan ofzo? zeggen da het ni mag, zelf doen en dan op een ander beginnen kakken en blijten ( nu ni doen of ge hebt nooit iets van dien list op 1 van uw chars gehad, denk ni da 1 of andere peut voor zijnen Enigma voor 8 Stormshields gaat willen trade dus ni zeveren van da magni ) en derbij vechten voor een hopeloze zaak y da is het wel... gade ver mee komen :rofl:

wie vrij van zonde is werpe de 1ste steen.......

ga dan enkel op tradechannel aap en bol et hier af
ik heb alles gehad! alles wa bugged/duped/hax is!!!
da woude horen eh? :ironic:
bolt em kind, trade uw leet gear op tradechannel en lot ons gerust mee uw kaka items
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan