Archief - MA-Asa build-help

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Archangel_wes

Legacy Member
Wa ne titel ... anyway :)
Kben dus gister een asake begonnen, een kicker met main skill tail en nie talon.
Mn skills die ik plan te maxen:
- Tiger strike
- Dragon tail
- Wss claw mast om te kunnen chargen eerst, nie da'k met ar probs ga zitten
- en dan nog puntje in Death Sentry off course
Kheb ze gebouwd om te kunnen helpen bij baal runs,en mijn gedacht was van 2 strength claws te gebruiken (50 % cb) en eventueel upped goblin toes (75% cb)
Guillaume's face vinnik dan wa overkill (of nie? help me out here)

Nu voor die ander skillpoints die'k ga overhebben:
- Zou'k't in talon rammen? da verklaart dien uitleg van hierboven
In'n ander topic vraag'k om MA skillers ... ma ik bedenk mij nu da't nie echt nodig zou zijn ... kicks zijn sowieso snel en't moeten er geen 7 voor mij zijn.
Tenzij dit veel uitmaakt qua snelheid (en ceel cb dus)
Ik wil't leven van baal zien vliegen :)

Dus,kleine samenvatting:
- Talon maxen voor cb maximaal te kunnen benuttigen
- Indien ja: zijn die 7 kicks noodzakelijk (maakt snelheid zoveel uit?)
- Indien nee: wat anders maxen? (en kom nie af met ne shadow warrior ofzo,hate that crap)
- en een laatste: wa is full nat set zoal waard op ladder?

Asn kenners unite! en help dezen ouwe es ;P

oya

Legacy Member
wel enkel de stats van de linkse claw telt dus da geeft u maar 25 cb
boots: upgraded gores, no doubt
tiger strike zouk nie doen, met cb doede al genoeg dmg

voor verder info, ask Q, hij heeft en goeie op hcl

grtz

Chickenlal

Legacy Member
ik heb DC kicksin op HCL gemaakt

Charges gebruik ik ni omdat da toch maar voor 1 kick telt

equip:
stormshield
guillamns helm
upped gore riders
duress balrog skin (CB, open wounds, res)
die belt met vita / %reduce (kan er ni opkomen)
dracul's gloves voor life tap
kingslayer wapen
1 ravenfrost
2de ring nog niet zeker, atm is het dwarf star
amu atm is saracen's

merc:
gaze (moet nog veranderen eventueel)
GA (verandert nog in eth duress balrog skin)
crescent moon runeword voor static field (dit heeft xx% chance to cast static field)

stats:
str: 156 met equip
dex: 18x voor full block op lvl 80
vita: rest

skills:
dragon tail: max (das toch die eerste he?)
BoS: 5 (dan kom ik aan 60-70ias is 3fpa kicks)
venom: max
shadow warrior: max, kwist toch ni wa te doen met resterende skills

Voor pvm is ze niet uber, maar kan toch killen
Ze is meer geschikt voor bosses (door CB, omdat bosses meer life hebben vooral)

maar ze is dan ook gemaakt uitsluitend voor diablo clone en denk dat CB daar wel goed zal op werken :)
(dit heb ik toch al gezien op ancients hell, dat ik toch wel goeie damage deed op hen)


Enigste probleem:
Weinig res, maar op SC zal dat geen ramp zijn, omdat je dat makkelijk ophaalt door de vele life steal (en life tap van draculs) op je kicks!
Res kan je ook opvullen met charms enzo :)

Archangel_wes

Legacy Member
Oya:
Tis ook 1 kick eh, tail is die explosive kick,op scnl had ik ook al een met full nats en haalde toch 12k dmg zonder moeite of uberleet eq
1 claw effect telt ma ... good to know thx
Q:
Zelfde als Oya, is ook maar 1 kick mainly
Fantastische skill,ben op 2 uurkes ofzo lvl 26 (sigon set ownt echt zo hard voor'n kicksin te lvl'en)
Venom vinnik de moeite nie,da's maar 500-700 psn dmg wa erbij komt ... psn dmg ... mja moeite nie vinnik (convince me otherwise :))

Main skill gaat dus tail worden (explosive) en kdacht dan om talon (klein,snel kicks) te gebruiken voor't life van baal naar onder te halen in no time.

Nog aan Q:
Welke kingslayer? I'm guessing phase blade vo speed ... drom had ik ook al gedacht aan Crescent moon phase blade of'n ander wapen met leuke effecten.
Res gaan idd een prob worden,charms vinde nie zo rap niemeer als in 1.09 (cows :))
Dus mss es wat gaan cowen voor leuke res sckes,die vindt ge al in normal cows dusjah :)

Thx for the info guys
Meer info altijd welkom (ma kzal wel w88 totdat iedereen van school trug is :))

Destr0yer

Legacy Member
check mijne build ;) alles staa daa vrij goe (denk ek) uit gelegd :)
tittel is iet van ne nieuwe sticky ^^

Chickenlal

Legacy Member
speed maakt niet uit
omdat op da runeword staat al 30ias, en met 5-6 BoS komt ge dan aan 60-70 ias in totaal wat genoeg is

Archangel_wes

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
speed maakt niet uit
omdat op da runeword staat al 30ias, en met 5-6 BoS komt ge dan aan 60-70 ias in totaal wat genoeg is
Ma ffs nu weetik nog nie welk wap0n :p

GMotha

Legacy Member
Archangel_wes zei:
Oya:
Venom vinnik de moeite nie,da's maar 500-700 psn dmg wa erbij komt ... psn dmg ... mja moeite nie vinnik (convince me otherwise :))
Ge kunnet tegelijk met BoS gebruiken, en extra damage is altijd welkom. Verspilling kundet niet noemen, waar zoudt ge anders de skillpoints in steken?

XRH_RealWarrior

Legacy Member
Archangel_wes zei:
Venom vinnik de moeite nie,da's maar 500-700 psn dmg wa erbij komt ... psn dmg ... mja moeite nie vinnik (convince me otherwise :))
ik vind da wel de moeite: over 0.4 seconds ~ insta dam
en extra dam mag altijd e ;)

Archangel_wes

Legacy Member
XRH_RealWarrior zei:
ik vind da wel de moeite: over 0.4 seconds ~ insta dam
en extra dam mag altijd e ;)

POISON dmg ja ... da's geen phys dmg eh :P
Daarom vintiket de moeite nie,da werkt nie op alle monsters,k alleen de poison immunes .... kmoet toch's gaan nadenken :D

oya

Legacy Member
psn dmg is geen phys dmg idd, dt is fire dmg en das toch ook geen phys :unsure:

Archangel_wes

Legacy Member
oya zei:
psn dmg is geen phys dmg idd, dt is fire dmg en das toch ook geen phys :unsure:

Ma talon wel ... en tail is goeie crowdcontroler/killer eh :)

Zoals ik zei heb'n zo'n build op scnl ma tis nie alles wa'k wou (14k dmg da wel ok ma ... )
In tail zit ook nog phys dmg eh? of nie? :unsure:
Anders gebruik ik gewoon talon voor fi's eh :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan