Archief - luigi's mansion vraag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Qualvis

Legacy Member
Io,

Heb een probleempje bij Luigi's mansion. Ik moet een geest vangen die in een warm bad zit. Ik besproei die met ijs, beschijn haar met licht, waarop haar hart te voorschijn komt, ma dan kan ik die niet opzuigen...

iemand een idee wat ik eerst moet doen? Of moet ik beter richten ofzo?

the evil ganon

Legacy Member
Qualvis zei:
Io,

Heb een probleempje bij Luigi's mansion. Ik moet een geest vangen die in een warm bad zit. Ik besproei die met ijs, beschijn haar met licht, waarop haar hart te voorschijn komt, ma dan kan ik die niet opzuigen...

iemand een idee wat ik eerst moet doen? Of moet ik beter richten ofzo?

Normaal met ijs besproeien zodat die niest, en dan kan je haar normaal opzuigen.

Al een tijd nietmeer gespeeld...

Qualvis

Legacy Member
the evil ganon zei:
Normaal met ijs besproeien zodat die niest, en dan kan je haar normaal opzuigen.

Al een tijd nietmeer gespeeld...


mja, kheb daar al zo een ganse lading ijs op gespoten, en da doe nix. Walkthroughs maken me ook nie echt wijzer.

nog is proberen dan maar

the evil ganon

Legacy Member
Qualvis zei:
mja, kheb daar al zo een ganse lading ijs op gespoten, en da doe nix. Walkthroughs maken me ook nie echt wijzer.

nog is proberen dan maar

Bathroom:
-------------------------------------------------------------------------------
Gebruik de stofzuiger om het badgordijn weg te zuigen. Miss Petunia slaat op
je. Bevries het water en zuig haar op.


;)

Qualvis

Legacy Member
tis gelukt, kweenie wa ik anders heb gedaan, ma idd gewoon al u ijs op haar sproeien, en opeens ging het wel. thx for the help

the evil ganon

Legacy Member
Qualvis zei:
tis gelukt, kweenie wa ik anders heb gedaan, ma idd gewoon al u ijs op haar sproeien, en opeens ging het wel. thx for the help

Graag gedaan.

Het spel is op zich wel tof, maar veel te kort. :)

Qualvis

Legacy Member
the evil ganon zei:
Graag gedaan.

Het spel is op zich wel tof, maar veel te kort. :)


heb ik ook al willen horen, en ik zie da da precies wel snel vooruit gaat idd. Maar tis een tof concept, grappig op sommige momenten, en twas vooral maar 25 euro.

!|\|$@|\|E

Legacy Member
Heb het spel ook al uitgespeeld ..-- waar is de tijd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan