Archief - LOTR War In The North

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vlad Tepes

Legacy Member
Hi !

Ik vind het best raar dat hier niet over dit spel wordt gesproken, zeker omdat het een co-op game is en zich in de LOTR wereld afspeelt.
Ik heb redelijke reviews gelezen, sommige vinden het super, sommige wat minder, maar nog geen reviews gezien onder de 6.
Ik ben een LOTR fan, maar door al die goede games de laatste 4 maanden weet ik niet meer welke ik eerst moet spelen dus heb ik hem voorlopig nog niet gehaald.

Ik heb deze thread gestart om tezien wat de 9livers van dit spel denken, wat hun favoriete personage is, hoever ze mss zijn(liefst zonder spoilers) en of ze hier ook allemaal samen coop spelen :)

Frieza

Legacy Member
Ik had het spel al gekocht, moest Skyrim niet uitkomen over een kleine week.
Nu zal het voor eind december of januari zijn denk ik. Tegen dan zullen er al wat patches uit zijn die de glitches ook heben verholpen.

spel ziet er wel volledig mijn ding uit. lotr, loot, hack & slash :bow:

JimmyPatterson

Legacy Member
Recipe4hate zei:
6 vind ik toch bijzonder weinig, tegenwoordig.


Een cijfer zegt bitterweinig imo. Je moet de review lezen (of bekijken) en dan kan je goed oordelen want voor sommige mensen is een 6 zeer degelijk en voor anderen dan weer een teleurstelling:) De tekst/video verklaart dat meestal.

SHIGSY

Legacy Member
Dat wordt eentje voor de tweedehandsbakken. Te veel RPG-geweld de komende maanden dat prioriteit heeft.

hatetn

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Een cijfer zegt bitterweinig imo. Je moet de review lezen (of bekijken) en dan kan je goed oordelen want voor sommige mensen is een 6 zeer degelijk en voor anderen dan weer een teleurstelling:) De tekst/video verklaart dat meestal.


met een 7-8 als minste zou ik u nog gelijk geven maar tegenwoordig smijten ze zo met de punten dat een 6 gelijk is aan mijden als de pest want het is crap. en dat is op zo goed als alle sites die ik ken zo.

JimmyPatterson

Legacy Member
hatetn zei:
met een 7-8 als minste zou ik u nog gelijk geven maar tegenwoordig smijten ze zo met de punten dat een 6 gelijk is aan mijden als de pest want het is crap. en dat is op zo goed als alle sites die ik ken zo.


Er zijn ook reviewers die een degelijk spel een 6 geven (in magazines dan). Dat er tegenwoordig (onterecht) met hoge cijfers wordt gegooid, is te wijten aan de laksheid van reviewers (of druk van bovenaf).

Dennoman

Legacy Member
Al die goeie games? Dan toch geen LOTR-titels. Meeste van die zogen enorme hoeveelheden aars.

SHIGSY

Legacy Member
Dennoman zei:
Al die goeie games? Dan toch geen LOTR-titels. Meeste van die zogen enorme hoeveelheden aars.

Hij heeft het niet op de Lotr-games Denno, in het algemeen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Dennoman zei:
Al die goeie games? Dan toch geen LOTR-titels. Meeste van die zogen enorme hoeveelheden aars.

SHIGSY zei:
Hij heeft het niet op de Lotr-games Denno, in het algemeen.

Thank you:p

En Denno; Battle for Middle Earth en the third age zijn goeie games:p
En Return of the King is, voor een filmgame te zijn, ook bijlange niet slecht.

jpmm

Legacy Member
Ik vind het leuk, Lotr is dan ook wereld wijd bekend.
Een paar varianten kan geen kwaad, zolang het mag en kan!!
Ik hoop dat het op de Ps2 ook komt.!!! :-)

Dennoman

Legacy Member
jpmm zei:
Ik vind het leuk, Lotr is dan ook wereld wijd bekend.
Een paar varianten kan geen kwaad, zolang het mag en kan!!
Ik hoop dat het op de Ps2 ook komt.!!! :-)
:woohoo::woohoo:

spade VI

Legacy Member
Ik heb de mijne hier in de kast liggen maar ben nog veels te druk bezig met batman arkham city, Assassins creed games en Zelda, dus deze komt wrs nog even niet aanbod voor het nieuwe jaar :)..Misschien dat ik hem er eens snel insteek dezer dagen om toch een beetje LOTR sfeer binnen te krijgen

jpmm

Legacy Member
Ik heb nog maar twee Lotr games de 2 en de 3.
Is er ook een spel van de eerste film?

Marginal0

Legacy Member
Ben ook een LotR fan min of meer, en had het spel onlangs in de winkel gezien; een complete verrassing. De LotR games zijn naar mijn ervaring wel altijd matig. Heb er ook maar enkele gespeeld, en dan vaak demos. Deze zou niet buiten die regel vallen, dusja, dan probeer ik het niet eens.

Depresjon

Legacy Member
Heb m hier op het forum gekocht,maar zal nog even duren voor ik er aan begin.

Sportinggboy

Legacy Member
In mijn ogen viel hij goed mee, ik heb hem zelf 3 maal uitgespeeld :p ( normal - heroic - legendary )

Depresjon

Legacy Member
Sportinggboy zei:
In mijn ogen viel hij goed mee, ik heb hem zelf 3 maal uitgespeeld :p ( normal - heroic - legendary )

Opt eerste zicht valt hij idd mee.Maar ga toch eerst skyrim afwerken denk k.

Marginal0

Legacy Member
Hmm... Na Skyrim is alles prak. Dungeon Siege 3 leek ook rommel dermee vergeleken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan