Chickenlal
Legacy Member
Hey,
Het schooljaar is terug begonnen... Ik ben vandaag in de les constant bezig geweest om een proxy op te zetten om te kunnen LoL'en, maar dit was niet zo makkelijk.
Omdat je lollauncher hebt enzo om in te loggen, maar vanaf het game start is dat een nieuw proces gestart wordt.
Ik ben er dus al ingeslaagd om via Your Freedom en Proxifier te kunnen inloggen, ik kan een game joinen tot in de champion selection screen, maar vanaf het loading scherm moet komen zegt hij dat ik geen verbinding kan maken.
Iemand ervaring?
Greetz,
Het schooljaar is terug begonnen... Ik ben vandaag in de les constant bezig geweest om een proxy op te zetten om te kunnen LoL'en, maar dit was niet zo makkelijk.
Omdat je lollauncher hebt enzo om in te loggen, maar vanaf het game start is dat een nieuw proces gestart wordt.
Ik ben er dus al ingeslaagd om via Your Freedom en Proxifier te kunnen inloggen, ik kan een game joinen tot in de champion selection screen, maar vanaf het loading scherm moet komen zegt hij dat ik geen verbinding kan maken.
Iemand ervaring?
Greetz,



