Archief - LoL en proxy

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chickenlal

Legacy Member
Hey,

Het schooljaar is terug begonnen... Ik ben vandaag in de les constant bezig geweest om een proxy op te zetten om te kunnen LoL'en, maar dit was niet zo makkelijk.

Omdat je lollauncher hebt enzo om in te loggen, maar vanaf het game start is dat een nieuw proces gestart wordt.

Ik ben er dus al ingeslaagd om via Your Freedom en Proxifier te kunnen inloggen, ik kan een game joinen tot in de champion selection screen, maar vanaf het loading scherm moet komen zegt hij dat ik geen verbinding kan maken.

Iemand ervaring?

Greetz,

Alex40014

Legacy Member
Ik zie niet in waarom je een proxy nodig hebt voor legale doeleinden in LoL, wat maakt het uit dat ze je ip kunnen zien? Btw een proxy vertraagt ook drastisch de verbinding, bv als je een proxy van detroit gebruikt wil ik niet weten wat je ping is.

Ik gebruik soms ook proxy's voor amerikaanse filmpjes op youtube te zien enal maar voor de rest heb je dat toch niet nodig, filmpjes worden ook gebuffered dus het maakt niet uit hoeveel "lag" er op de verbinding zit.

The Monopoly Guy

Legacy Member
vorig jaar met hotspotshield LoL gespeeld op KdG

Qua ping moete dan wa chance hebben wat ik niet had, maar ne maat van mij wel

Chickenlal

Legacy Member
Alex40014 zei:
Ik zie niet in waarom je een proxy nodig hebt voor legale doeleinden in LoL, wat maakt het uit dat ze je ip kunnen zien? Btw een proxy vertraagt ook drastisch de verbinding, bv als je een proxy van detroit gebruikt wil ik niet weten wat je ping is.

Ik gebruik soms ook proxy's voor amerikaanse filmpjes op youtube te zien enal maar voor de rest heb je dat toch niet nodig, filmpjes worden ook gebuffered dus het maakt niet uit hoeveel "lag" er op de verbinding zit.

Omdat gamen geblokkeerd is op de wifi van het school

Alex40014

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Omdat gamen geblokkeerd is op de wifi van het school

Log gewoon in als admin en installeer lol, als het geblokkeerd is op de router ben je wel fucked denk ik :P

Chickenlal

Legacy Member
Ik denk dat je niet volledig mee bent, het is op mijn eigen laptop enzo hé, maar de nodige poorten en whatsoever die nodig zijn om te gamen zijn gewoon geblokkeerd op het netwerk, dit is te omzeilen via een proxy, maar het gaat precies niet zo schitterend. Werkte vlot met andere spellen, maar LoL heeft gewoon te veel verschillende processen lopend alvorens ge in een game zit :p

nokeyboard

Legacy Member
vrouwelijk volk > game op een school

Anyways, van wa ik hier hoor ist onmogelijk om LOL op school te fixen, aangezien ge veel te veel poorten moet openkrijge om LOL te draaien, zoals gij zelf zei.

BIj wow is dat simpeler, gwn yourfreedom installeren, en 1poortje veranderen. Maar voor lOL heeft niemand dat op de PHL kunnen fixen(van zovere da ik het weet)

Kzie ook nie in waarom ge da zou proberen, aangezien ge toch met uber lag gaat spelen moest het ooit lukken.

Chickenlal

Legacy Member
Ik studeer toegepaste informatica, niet echt vrouwelijk schoon in mijn klas :D

splasH^

Legacy Member
Bij ons waren der toch nen hoop dat da speelde met pingfu/yourfreedom lessius mechelen.

Chickenlal

Legacy Member
Zit nu op school, zal eens die pingfu testen! Via proxififer geraak ik tot in het champion loading screen en dan stopt het :(

Chickenlal

Legacy Member
Heb het niet draaiende gekregen :/ Heb weer enkele lesuurtjes zitten prutsen met elk programma dat ik kon vinden, maar het lukt me maar niet. Heb dan maar de laatste uren geskipped :P

The Monopoly Guy

Legacy Member
Like i said, Hotspot Shield

Verschrikkelijk om te browsen met de ads, maar voor de rest decent

Chickenlal

Legacy Member
Zal het morgen eens proberen thanks.

Wat ik vreemd vind is dat ik ook niet kan inloggen via 3G, als ik mijn 3G van iphone share met laptop...

Japser

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Zal het morgen eens proberen thanks.

Wat ik vreemd vind is dat ik ook niet kan inloggen via 3G, als ik mijn 3G van iphone share met laptop...

gedaan met pokerpro ?

Chickenlal

Legacy Member
Mja, da doet dus niets. Constant waiting for server enzo, maar er veranderd niets.

Moet ik daar iets bij installeren ofzo of is er een manier om instellingen aan te passen? Ik vind niet direct iets van uitleg op de site ook. Waarschijnlijk wordt dit ook gewoon geblokkeerd ofzo :P

Thorfin

Legacy Member
Ik zit op internaat en er ligt zo'n internetkabel op mijn kamer, om verbinding te maken met internet moet ik proxy gebruiken, Lol kan ik niet opstarten...
Dus kzit hier een hele week zonder Lol...
Als iemand weet hoe ik het zou kunnen starten?
Want games zijn niet geblokkeerd op deze internetverbinding, alleen downloaden en porno is geblokkeerd...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan