Archief - logitech muis mx510

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

h4mx0r

Legacy Member
ik heb deze muis gekocht , op de verpakking staat toevallig

#1 gaming muis in de wereld


nu is mijn probleem , als ik speel , moet ik men sens op 4.0 zetten , want anders kan ik men muis nie vershuiven als ik ze op 3.0 zet , en nu dit is mijn vraag : wat doe ik eraan ??

mudvAyne

Legacy Member
U sens hangt van muis tot muis af :)
En tbh ik snap u vraag nie echt goed :p

h4mx0r

Legacy Member
wel , vroeger had ik een gewone muis , en euhm ik speelde er veel beter mee , maar nu als ik op de muis , op diezelfde sens probeer te spelen , is het alsof men spel laggt , dus men sens moet hoger , maar dan kan ik bijna niks van hs meer shieten , op low ook nie zu :s :sad: wa moet ik doen :help:

mudvAyne

Legacy Member
hebt gij die software geinstalled die bij die muis zat ? :) Ik denk da ge het zult moeten gewoon worden want u sens hangt van muis tot muis af en u windows settings etc :)

Legoblokje

Legacy Member
Mja idd, de sens van muizen is soms heel anders. Et kan ook zijn da die mx510 stuk zwaarder is dan je oude muis ( wa meestal et geval is met de mx muizen ).
En das idd ff aanpassen :crazy:

Greetz :)

cC^Liteon

Legacy Member
je muis is wss zwaarder dan je oude.. ik heb de mx700 en die is ook een pak zwaarder.. en die software dat er bijgeleverd was heb ik geinstaleerd en khad daar ook problemen mee in bepaalde games waaronder cs.. download gewoon de laatste patch van je muis en probeer dan nog es.. normaal moet 't dan wel lukken(alleja bij mij ist toch azo gelukt)..

KIA_Killer

Legacy Member
idd, met mijn logitech mx310 net hetzelfde probleem
ik plug de muis in, installeer de bijgeleverde software en nix dan (kleine) problemen.
Déinstaleren die handel, ALLEEN de allernieuwste patchen/drivers installen en het werkt perfect nu :applause:

PaLaDiN

Legacy Member
Kem de MX 510 sinds een tijdje heb ook sens wat hoger moeten zetten omdat mijn M$ Optical veel lichter was dan mijn MX510 maar tbh die muis ruled :D

Aerton

Legacy Member
MouseWare Drivers van cd die bij je muis zit installeren...
Advanced Settings voor MX 510 downloaden van de Logitech site
Hier Te Dowloaden

Dit doe je in het standaardmuis menu van windows(Start->Instellingen->Configuratiescherm->Muis)
- Disable Acceleration In Games
- Select "None"under acceleration

En dan bij die advanced settings, die je nu eerst opent,moet je het volgende aanvinken...
- Enable Game Detection
- Keep Mouse Speed
- Keep Trackball Orientation
- Mouse Implementation
- Speed

Ik heb ook een MX 510 en deze werkt perfect onder Windows XP en ingame...
Nog nooit lag gehad met deze muis, wat ik niet kan zeggen van andere muizen die ik heb gehad.

GL & HF, als het nog niet werkt, mag je me altijd pm'en

grinshu

Legacy Member
waar de fuck hedde gij die gekocht ?
ik zoek daar al een maand achter, al bij stuk of 4 winkels geprobeerd
online bestellen etc etc

Xavve

Legacy Member
Ma lol, kem zo nix moeten wennen aan die Mx510, tis beste muis die ik al gehad heb! Ligt perfect in de hand, regt perfect.

Vooral die mouseware brol nie installen.

mudvAyne

Legacy Member
mja ik vind de muis niet zo goed :) ik speel nog altijd met de 1.1 :D fijnste muis die er is imo en ook helemaal niet zwaar :p

Lon$daLe

Legacy Member
grinshu zei:
waar de fuck hedde gij die gekocht ?
ik zoek daar al een maand achter, al bij stuk of 4 winkels geprobeerd
online bestellen etc etc
rofl :rofl:
zelfs mne pc boer om de hoek die bijna gene hardware op stock heeft pwned u :rofl:

heb da ooit es op de zaterdag bestelt bij hem en dinsdag had ik mn muis , das service :cool:

snoob

Legacy Member
grinshu zei:
waar de fuck hedde gij die gekocht ?
ik zoek daar al een maand achter, al bij stuk of 4 winkels geprobeerd
online bestellen etc etc

omg ik heb die zo al in 120 winkels zien ligge ofzo Oo

#Team.Bp//USSR

Legacy Member
heb mx 300 en me de software ook alleen ma wa probs gehad.
alles der af en werkte perfect.
op sens 3.0 geen probleme hier.

HUSKE

Legacy Member
grinshu zei:
waar de fuck hedde gij die gekocht ?
ik zoek daar al een maand achter, al bij stuk of 4 winkels geprobeerd
online bestellen etc etc

al eens in de mediamarkt geweest?? ze slaan u er dood mee,
heb ze daar trouwens ook gekocht, en ze ruled heel hard.

Najdo

Legacy Member
grinshu zei:
waar de fuck hedde gij die gekocht ?
ik zoek daar al een maand achter, al bij stuk of 4 winkels geprobeerd
online bestellen etc etc
ze liggen bijna gewoon op straat :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan