Mikail
Legacy Member
Beste,
Ik ben al sinds 2000 een trotse eigenaar van een Logitech MOMO.
Sinds dien heb ik geen enkel probleem met gehad.
Tot gisteren, in LFS viel plots de force feedback weg.
Ik heb er nu alles al aan gedaan om het te "fixen":
- Andere USB-poort
- Andere PC
- Reinstall drivers
Maar niets helpt.
Het lichtje brandt dat de 24V adapter is aangesloten, en het 2de lichtje brandt in-game (notificatie dat FFB kan gebruikt worden). Doch gebeurt niets.
Ik heb de momo perongeluk open gevezen, en heb gezien dat alles nog correct is aangesloten. Het enige wat ik kan besluiten dat de elektro-motor binnenin defect is. Maar dat lijkt mij heel sterk.
Kan iemand mij helpen?
Een wanhopige racer.
N.B.: Ik weet dat dit niet relevant is in het race-forum maar eerder in het hardware forum. Het lijkt mij wel dat meer mensen in het race forum een stuur bezitten dan in het hardware forum
Ik ben al sinds 2000 een trotse eigenaar van een Logitech MOMO.
Sinds dien heb ik geen enkel probleem met gehad.
Tot gisteren, in LFS viel plots de force feedback weg.
Ik heb er nu alles al aan gedaan om het te "fixen":
- Andere USB-poort
- Andere PC
- Reinstall drivers
Maar niets helpt.
Het lichtje brandt dat de 24V adapter is aangesloten, en het 2de lichtje brandt in-game (notificatie dat FFB kan gebruikt worden). Doch gebeurt niets.
Ik heb de momo perongeluk open gevezen, en heb gezien dat alles nog correct is aangesloten. Het enige wat ik kan besluiten dat de elektro-motor binnenin defect is. Maar dat lijkt mij heel sterk.
Kan iemand mij helpen?
Een wanhopige racer.
N.B.: Ik weet dat dit niet relevant is in het race-forum maar eerder in het hardware forum. Het lijkt mij wel dat meer mensen in het race forum een stuur bezitten dan in het hardware forum


