Archief - Live @ fom 6.2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gladiator

Legacy Member
Nuja ons vroegtijdige uitschakelinG door BZZ.CoD was voor Da geen probleem, we hebben dat maar besloten om de mannekes van BZZ.ET nen keer te ownen :D

Da werd 2de in de ET compo, we werden afgedroogd door de mannekes van rAza (Team.be hoord ik zegge)


Nuja na al die fun (met de mannen van BZZ :p) ebben we dan toch maar den 6kamp gewonnen

1) Touwtrekken
Da ->2
2)Touwtje Springen
Da ->2
3) Blindgeleide dingk (den Stikcy moest geblind doekt een parcourcke aflegge :p) (das een beke mislukt :D)
4) iets doms
Da -> 1
5) Met een balleke in de mond lopen, en balleke doorgeven via de mond :tongue: ken de plato zen tong gevoeld :wtf:
Da -> 1 (********)
6) WC papier werpen
Da -> 2 (Den sticky kon nogal smijte, :unsure: )

eum daarmee ebbe we wa prijzekes gewonnen e :p

http://users.pandora.be/ahrend/fom/Da+bzz2.JPG

dus

boven :>
Da -> Rafe, R3v3ng3, Vetje, Sticky, Plato, Spring
Bzz -> Co, jacke, reality (denk ik)

wat ik me afvraag (wtf at plato en spring)
en ja Jackn zen coupe ownt :D is gewoon veel te rrr


:) edit (ken den mini jacke gezien :D )

:bow: bzz :bow:

V3t3r@n

Legacy Member
Mo lol onder men broer ffs

(leet)

anyway ike zin moe :p

(85 gb aan porno :s)

V3t3r@n

Legacy Member
:o edit, ken juist de lamp zen Northon CD gevonde :G

srry sjoe :D (kgeef emm terug op fom 7.00 (januari)
:)

DaJackal

Legacy Member
gl@di@tor zei:
Nuja ons vroegtijdige uitschakelinG door BZZ.CoD was voor Da geen probleem, we hebben dat maar besloten om de mannekes van BZZ.ET nen keer te ownen :D

Da werd 2de in de ET compo, we werden afgedroogd door de mannekes van rAza (Team.be hoord ik zegge)


Nuja na al die fun (met de mannen van BZZ :p) ebben we dan toch maar den 6kamp gewonnen

1) Touwtrekken
Da ->2
2)Touwtje Springen
Da ->2
3) Blindgeleide dingk (den Stikcy moest geblind doekt een parcourcke aflegge :p) (das een beke mislukt :D)
4) iets doms
Da -> 1
5) Met een balleke in de mond lopen, en balleke doorgeven via de mond :tongue: ken de plato zen tong gevoeld :wtf:
Da -> 1 (********)
6) WC papier werpen
Da -> 2 (Den sticky kon nogal smijte, :unsure: )

eum daarmee ebbe we wa prijzekes gewonnen e :p

http://users.pandora.be/ahrend/fom/Da+bzz2.JPG

dus

boven :>
Da -> Rafe, R3v3ng3, Vetje, Sticky, Plato, Spring
Bzz -> Co, jacke, reality (denk ik)

wat ik me afvraag (wtf at plato en spring)
en ja Jackn zen coupe ownt :D is gewoon veel te rrr


:) edit (ken den mini jacke gezien :D )

:bow: bzz :bow:
haha
mini jacke :')
mijn broer noemt dus jordy eh :p

st0rmr1d3r

Legacy Member
V3t3r@n zei:
(85 gb aan porno :s)
ipv mij te knuffelen op fom hadde mij beter die bangbus fimmelkes op cd gezet :p :D
7.0 zennek er ook, deze maal was het is komen zien

l4mp

Legacy Member
V3t3r@n zei:
:o edit, ken juist de lamp zen Northon CD gevonde :G

srry sjoe :D (kgeef emm terug op fom 7.00 (januari)
:)

oeh!
gij ga mij mogen intrest betalen zuh !

+ de volgende keer smijt ik u op die matrasse :p

twas fun echt waar de bzz.cod lieters leren kennen, DA noobs nog es ontmoeten en bzz.rtcw en bzz.et geirriteerd.

EN

Sticky & springfield met 1 shot uitschakelen in cod te zalig telkens wou ik gewoon mn gun uitesten en schoot ik int wilde weg \o/

V3t3r@n

Legacy Member
st0rmr1d3r zei:
ipv mij te knuffelen op fom hadde mij beter die bangbus fimmelkes op cd gezet :p :D
7.0 zennek er ook, deze maal was het is komen zien

Ik vim Storm echt wel een lief ding :)

:love: :D

bRahms

Legacy Member
FoM, dé doorbraak van saflet, dat zeg ik u!

Al de rest is zever :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan