SPEEDMAN
Legacy Member
Ik had het al een tijdje, lichte schokjes bij het spelen van BF1942. Ik dacht het ligt aan mijn pc, ik moet een format doen.
doe ik dus. Alles terug ingesteld en wel, BF spelen. (een hele heisa tegenwoordig, patch van 260 mb downen die niet meer op telenet staat, punkbuster updaten en aanzetten, default.con aanpassen. Allez, de hele battaklan)
en nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb al alles geprobeerd, ATI drivers getest tot de 3.8 ben ik teruggekeerd, ik blijf het probleem hebben. (ik heb 9800 XT)
alles is goe upgedate, mijn chipset van intel met de laatste versie, mijn soundcard ook (creative ZS).
tis dat je tijdens het spelen korte regressiestootjes hebt. ik heb een heel stabiele ping op telenet, soms eens een stijgertje maar dat duurt niet lang en is heel uitzonderlijk (meestal ping tssn 8 en 13) Af en toe die korte schokjes in het spel waardoor het allesbehalve vloeiend overkomt en irritant wordt. Mijn score blijft wel goed maar toch is het best irritant.
Mijn pc is krachtig genoeg (intel PIV 3200 met 1024mb aan twinxcorsair 3200 ram met cas 2)
mijn mobo is asus P4C800 deluxe en ook die is upgedate tot de laatste biosversie met alles goed ingesteld. (video shadow uit en al diene zever, allez ge kent da wel)
ook mijn NIC (3COM LAN) is upgedate tot de laatste versie. Ik begrijp er helemaal niks van.
Heeft hier iemand een oplossing voor ?
doe ik dus. Alles terug ingesteld en wel, BF spelen. (een hele heisa tegenwoordig, patch van 260 mb downen die niet meer op telenet staat, punkbuster updaten en aanzetten, default.con aanpassen. Allez, de hele battaklan)
en nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb al alles geprobeerd, ATI drivers getest tot de 3.8 ben ik teruggekeerd, ik blijf het probleem hebben. (ik heb 9800 XT)
alles is goe upgedate, mijn chipset van intel met de laatste versie, mijn soundcard ook (creative ZS).
tis dat je tijdens het spelen korte regressiestootjes hebt. ik heb een heel stabiele ping op telenet, soms eens een stijgertje maar dat duurt niet lang en is heel uitzonderlijk (meestal ping tssn 8 en 13) Af en toe die korte schokjes in het spel waardoor het allesbehalve vloeiend overkomt en irritant wordt. Mijn score blijft wel goed maar toch is het best irritant.
Mijn pc is krachtig genoeg (intel PIV 3200 met 1024mb aan twinxcorsair 3200 ram met cas 2)
mijn mobo is asus P4C800 deluxe en ook die is upgedate tot de laatste biosversie met alles goed ingesteld. (video shadow uit en al diene zever, allez ge kent da wel)
ook mijn NIC (3COM LAN) is upgedate tot de laatste versie. Ik begrijp er helemaal niks van.
Heeft hier iemand een oplossing voor ?

. Alles ziet nu in elke kleur van de regenboog in elke map 
In tegenstelling tot nVidia heeft ATI zijn OpenGl drivers niet verder ontwikkeld waardoor deze niet zo goed kunnen omgaan met instructies de ze van DirectX krijgen. Daarom hebben ze voor Doom3 vlug de bestaande drivers gepatched en uitgebracht als versie 4.9 beta.
ad: