Archief - LFS

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr.Jeffrey

Legacy Member
hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar mensen die LFS S2 hebben en spelen...
Ik zoek wat mensen om samen mee te racen en eventueel een team te vormen en trachten in 2012 wat competitie mee te rijden.
Stuur maar een pm als je zin hebt om samen wat te racen :applause:.

wie zin mocht hebben maar niet weet wat lfs is: Live for Speed - Online racing simulator

grtz jeffrey

MorGo7h

Legacy Member
Na m'n examen terug vollenbak, samen met iRacing! (nog 8 dagen te gaan)

Mikail

Legacy Member
Ik speel S2 nog dagelijks hoor, maar ik mis online actie :(

Ik heb net gekeken voor iracing aan te kopen, maar 'k heb toch even oogjes open getrokken..

Liquid Li0n

Legacy Member
iracing is idd te duur, en een S1 en S2 account voor LFS heb ik hier liggen, maar ben het wat beu, en ze maken je dan vorig jaar of al langer verlekkerd op de Scirocco en die komt maar niet, vermoedelijk, als de VW er in zit ga ik het nog eens spelen.

Mikail

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
iracing is idd te duur, en een S1 en S2 account voor LFS heb ik hier liggen, maar ben het wat beu, en ze maken je dan vorig jaar of al langer verlekkerd op de Scirocco en die komt maar niet, vermoedelijk, als de VW er in zit ga ik het nog eens spelen.

Echt e! De VW zou in december 2010 releasen, dan zou het begin 2011 zijn en nu is er nog altijd niets gereleast.

Ik denk zelfs dat de VW bij S3 zal zitten

thelordofpee

Legacy Member
Ik vind dit spel eigenlijk heel leuk, alleen heb ik S1 of S2 nog niet gekocht... Misschien later.

Mikail

Legacy Member
Ik heb eens rond gekeken en race 07 heeft wel een aantal expansion packs.
't Is allemaal wel vrij goedkoop, maar het enige wat ik mij afvraag is of dat nog wordt online gespeeld..

Dr.Jeffrey

Legacy Member
thelordofpee zei:
Ik vind dit spel eigenlijk heel leuk, alleen heb ik S1 of S2 nog niet gekocht... Misschien later.

echt niet twijfelen, als je in het bezit bent van een degelijk race stuur is echt fun, en kost maar 24 euro fzo (kan ook meer zijn).

thelordofpee

Legacy Member
Dat is het spijtige :p. Ik heb geen racestuur, aangezien ik nog nooit echt gezocht heb naar dit soort games. Nu krijg ik volgende week mijn nieuwe computer, dus zal nog even moeten wachten. Misschien voor mijn verjaardag of feestdagen.

CosMiced

Legacy Member
ik speel LFS nog VEEEEEEEEEEEEEEL :p ik zit alleen in die FM server die s'avonds altijd + 40man zit

spoon

Legacy Member
Mikail zei:
Ik heb eens rond gekeken en race 07 heeft wel een aantal expansion packs.
't Is allemaal wel vrij goedkoop, maar het enige wat ik mij afvraag is of dat nog wordt online gespeeld..

op RACE Racing Club worden elke week wel een paar races georganiseerd

speardude

Legacy Member
Krijg nooit mijn rumblepad 2 ingesteld(ja ik weet het ik moet een stuur kopen)
als ik bvb links sturen instel..geeft ie daar gas mee etc..
Kheb echt geen zin om een stuur aan te schaffen voor 1 racegame op de pc..
iRacing wou ik nog overwegen..maar das gwn belachelijk duur.
Kan feitelijk nog vrij goed mee met toetsenbord..maar krijg wel krampen etc..

Mikail

Legacy Member
Bij Options>Controls ziet ge rechts de soorten assen dat je hebt.
Je moet dan de as dat jij wenst te gebruiken koppelen aan Steering of Accelerate, brake.

speardude

Legacy Member
Mikail zei:
Bij Options>Controls ziet ge rechts de soorten assen dat je hebt.
Je moet dan de as dat jij wenst te gebruiken koppelen aan Steering of Accelerate, brake.

thx 4 the help man..grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan