ikhierook
Legacy Member
Ey iedereen.
Ik was vandaag mw3 aan het doen en was tot level 40 gekomen en over de 1000 kills. Toen ging ik even special ops doen om te kijken hoe dat was. Ik wou toen weer verder met de multiplayer en logde weer in en toen zag ik ineens level 38 was met weer minder dan 1000 kills... Niet dat ik het erg vind die 2 levels, die heb ik zo weer ingehaald maar ik vind het raar.. Iemand anders last van gehad?
Grtz
Ikhierook
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk
Ik was vandaag mw3 aan het doen en was tot level 40 gekomen en over de 1000 kills. Toen ging ik even special ops doen om te kijken hoe dat was. Ik wou toen weer verder met de multiplayer en logde weer in en toen zag ik ineens level 38 was met weer minder dan 1000 kills... Niet dat ik het erg vind die 2 levels, die heb ik zo weer ingehaald maar ik vind het raar.. Iemand anders last van gehad?
Grtz
Ikhierook
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk
