Archief - Lets beat CS !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaXeD

Legacy Member
In de zomer kwamen er steeds minder ET clans, ik COD weer eens opgestart. Toen zag ik weer eens die mannetjes met poep in hun broek lopen en wist ik wat blijkbaar iedereen ondertussen weet....ET rocks! :applause:

pyRomAni@c

Legacy Member
MaXeD zei:
In de zomer kwamen er steeds minder ET clans, ik dacht nog even toch maar COD nog eens opstarten. Toen zag weer eens die mannetjes met poep in hun broek lopen en wist ik wat blijkbaar iedereen ondertussen weet....ET rocks! :applause:

jep. na mn nieuwe PC deed mn headset het niet meer op mn nieuwe PC maar wel op anderen. toen ben ik uit pure frustratie maar CoD gaan spelen voor de fun. maar nu kom ik weer ET spelen in een clan want mn headset doet het weer!! w00t :p

pack

Legacy Member
ET is nog wel 6 keer kleiner of zo dan CS,
maar ET = clanbase bijna de enige competitieve site atm.

Hoe vaak hoor je niet op pubz "Hoe hoog staan jullie op clanbase ???"

nu ja, is normaal, da's eerste jaar.

ET zal nog wel ff groeien ,zeker nu er steeds meer mods uit gaan komen. Maar het heeft ook nog wat ingroei tijd nodig @pc level. Iedereen heeft een pc waar ie cs op kan spelen. Voor ET hebben mss 40-50% van de pc's die mensen gebruiken genoeg gfxkaard/cpu etc.

Springfield

Legacy Member
cod wint :p

anyway ET is a free game en zou eigenlijk niet mogen daar bij gerekend worden omdat de meeste geen ~50 € willen betalen voor een spel dus gaan ze nogal rap voor free games >_< :)

QplQyer

Legacy Member
pack zei:
ET is nog wel 6 keer kleiner of zo dan CS,
maar ET = clanbase bijna de enige competitieve site atm.

Hoe vaak hoor je niet op pubz "Hoe hoog staan jullie op clanbase ???"

nu ja, is normaal, da's eerste jaar.

ET zal nog wel ff groeien ,zeker nu er steeds meer mods uit gaan komen. Maar het heeft ook nog wat ingroei tijd nodig @pc level. Iedereen heeft een pc waar ie cs op kan spelen. Voor ET hebben mss 40-50% van de pc's die mensen gebruiken genoeg gfxkaard/cpu etc.
Cs is wel pakken zwaarder geworden dan in het begin, dus de system requirements voor et en cs zullen echt niet ver van elkaar liggen ... (+et heeft een linux en mac versie)

Senator

Legacy Member
counterstrike decrease of 55.10%
dat is al iets hé :)
zou het dan toch kunnen?
gaat cs dood?

fretn

Legacy Member
QplQyer zei:
Cs is wel pakken zwaarder geworden dan in het begin, dus de system requirements voor et en cs zullen echt niet ver van elkaar liggen ... (+et heeft een linux en mac versie)

no mac

a159747

Legacy Member
Senator zei:
counterstrike decrease of 55.10%
dat is al iets hé :)
zou het dan toch kunnen?
gaat cs dood?
En wat als het dood gaat? half-life 2 komt bijna uit, dus zal cs2 ook niet ZO lang op zich laten wachten zeker

[NeO]-mtr

Legacy Member
Senator zei:
counterstrike decrease of 55.10%
dat is al iets hé :)
zou het dan toch kunnen?
gaat cs dood?

Ge moet het na al die jaren toch is beu worden denk ik. :)

Cueb-

Legacy Member
Woehoe, fuck cs'ers ^^
Op lans alleen maar sjieke prijzen meer voor ET en tis (bijna ) gebakken ^^

scel

Legacy Member
Springfield zei:
cod wint :p

anyway ET is a free game en zou eigenlijk niet mogen daar bij gerekend worden omdat de meeste geen ~50 € willen betalen voor een spel dus gaan ze nogal rap voor free games >_< :)

dus mag het niet mee worden gerekend? :niceone:

robbY

Legacy Member
zolang de geluidseffecten in CS2 maar ni zo irritant zijn als in CS is het goe... ik erger mij dood aan da geluid van CSende mensen op lans, en dan vooral omda ze allemaal hun boxe (die op de meeste lans verboden zijn) enorm luid zetten...

byter

Legacy Member
dat van cs ligt ook aan CB zelf
nix vernieuwen; alleen CAL/CPL na-apen

EC schrappen..geen lan finals ..etc

dan gaan clans naar alternatieven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan