xandem17
Legacy Member
Hallo,
Ik ben mij vandaag fkes CS
gaan hale in de free record shop en ik heb er al ne hele boel probleme mee gehad...
Ten eerste wilde hem ni runne , hebk autorun.exe moeten doen (solved)
Ten tweede na dat ik hem heb geïnstalleerd en ik op 'play' druk verwijst hij mij door naar Steam store. (Wtf?)
Dan probeer ik het te adden via steam -> games -> voeg een non steam game bij ofzo , ik voeg het toe en dan komt er alleen maar een steam icoontje op. (2x Wtf?!)
Zou der iemand zo lief zijn om mij te willen helpen?
Dank bij voorbaad..
Cheers,
Steve
Ik ben mij vandaag fkes CS
gaan hale in de free record shop en ik heb er al ne hele boel probleme mee gehad...Ten eerste wilde hem ni runne , hebk autorun.exe moeten doen (solved)
Ten tweede na dat ik hem heb geïnstalleerd en ik op 'play' druk verwijst hij mij door naar Steam store. (Wtf?)
Dan probeer ik het te adden via steam -> games -> voeg een non steam game bij ofzo , ik voeg het toe en dan komt er alleen maar een steam icoontje op. (2x Wtf?!)
Zou der iemand zo lief zijn om mij te willen helpen?
Dank bij voorbaad..
Cheers,
Steve