Private_BE
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik heb net mijn systeem aangepast voor Battlefield 3 te kunnen spelen, dit lukt zeer goed op High settings.
Omdat BF3 zowat een van de zwaarste games is ben ik ook FSX weer gaan installeren (voor mijn vader). Enigste probleem is dat FSX amper 20 fps haalt met de settings op high.
Ik vind dit zeer vreemd omdat de graphics er toch niet zo schoon uit zien als bij veel andere games die wel soepel spelen.
Mijn configuratie is nochtans voldoende:
- Win7 64-bit
- AMD Athlon II X3 4335 2,90 GHz
- 8 GB DDR3 ram
- GTX 560ti oc 1gb DDR5
Toch een degelijke computer zeker om FS X op ultra te spelen (althans dat dacht ik)...
Heeft iemand een idee hoe dit komt, want ik vind het toch maar vreemd.
Ik heb net mijn systeem aangepast voor Battlefield 3 te kunnen spelen, dit lukt zeer goed op High settings.
Omdat BF3 zowat een van de zwaarste games is ben ik ook FSX weer gaan installeren (voor mijn vader). Enigste probleem is dat FSX amper 20 fps haalt met de settings op high.
Ik vind dit zeer vreemd omdat de graphics er toch niet zo schoon uit zien als bij veel andere games die wel soepel spelen.
Mijn configuratie is nochtans voldoende:
- Win7 64-bit
- AMD Athlon II X3 4335 2,90 GHz
- 8 GB DDR3 ram
- GTX 560ti oc 1gb DDR5
Toch een degelijke computer zeker om FS X op ultra te spelen (althans dat dacht ik)...
Heeft iemand een idee hoe dit komt, want ik vind het toch maar vreemd.

