Afraid4Me
Legacy Member
Hallo iedereen,
ik heb zowel bij de sims 3 en gta 4 een lage fps.
Voor mijn pc geformateerd heb en windows geïnstaleerd heb
ging alles perfect soepel, ik heb na de nieuwe installatie van
windows zowel de drivers van mijn moederbord en grafische
kaart geïnstaleerd. De sims 3 draaide ook niet soepel voor
de fragmentatie, maar gta 4 wel. Als ik nu een game wil spelen
zijn het alleen maar schokkende beelden.
DUS KAN IEMAND MIJ HELPEN ????
Mijn systeem:
Intel Core i5-2500k 3.30GHz (4CPUs)
8Gb DDR3 Corsair ram
NVIDIA GTX 560 Ti Twin Frozr II
Windows 7 Ultimate 64bit
ik heb zowel bij de sims 3 en gta 4 een lage fps.
Voor mijn pc geformateerd heb en windows geïnstaleerd heb
ging alles perfect soepel, ik heb na de nieuwe installatie van
windows zowel de drivers van mijn moederbord en grafische
kaart geïnstaleerd. De sims 3 draaide ook niet soepel voor
de fragmentatie, maar gta 4 wel. Als ik nu een game wil spelen
zijn het alleen maar schokkende beelden.
DUS KAN IEMAND MIJ HELPEN ????
Mijn systeem:
Intel Core i5-2500k 3.30GHz (4CPUs)
8Gb DDR3 Corsair ram
NVIDIA GTX 560 Ti Twin Frozr II
Windows 7 Ultimate 64bit