Archief - lag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spokkie_spok

Legacy Member
ben ik de engiste met lag spikes tegenwoordig of hebbe andere mense dit ook voor.

ps ik heb tegenwoordig frame drops waar zou dit kunne aan ligge?

undi_

Legacy Member
spokkie_spok zei:
ben ik de engiste met lag spikes tegenwoordig of hebbe andere mense dit ook voor.

ps ik heb tegenwoordig frame drops waar zou dit kunne aan ligge?

driver van graka geupdate ?
miss heb je router deze ook eens updaten ;)

Ryxi

Legacy Member
Op de skynet servers? Ik heb dat ook daar maar nergens anders, dus ik dnek dat het daaraan ligt

-eQui-Iven

Legacy Member
X je bent noob!

zoek is op de site van nvidia/ati miss
"googlen" is ook wel populair tegenwoordig ^^

Mich

Legacy Member
@spokkie spok

1. geeft uw systeem specs
2. doe is een defragmentatie, ad-aware,..
3. staan al uw achtergrondproggies af? (msn,..)
4. zie sig bij troubleshooting -> drivers en download de drivers bij uw graka

spokkie_spok

Legacy Member
system spec zie sig nieuw systeem. das is meer als genoeg mijn system. this een nieuw systeem dus nieuwe xp. en drivers kheb cat 4.7 4.8 en 4.9 al ge probeerd. geven telkens het zelfde.

*HeLLRaZoR*

Legacy Member
hmm ik heb dus ook ATI graka en mijn beeld freezde dus ook na 5 min spelen... zeer enerverend... maar met ATI catalyst control center kan je regelen: performance of quality... heb't naar performance gezet en'k merk er nix meer van :)

pyRomAni@c

Legacy Member
scan op spyware of virussen.
niks gevonden? dan zal het wel aan je PC liggen. TIP: koop een nieuwe!

MaTi

Legacy Member
En hij heeft net een nieuwe, :wtf:

Ik speel op een P4 1500 mhz, 512 DDR, Ati 8500 ,2 MSN's open, ed

Ping onder 50 altijd en geen lag dus enkel lage framerate

idd, ik ben slecht

Crazy Killer

Legacy Member
Ping heeft imo niets met specs van u pc te maken :s
ik heb lage ping, maar nog lag :(
en mijn ET crasht na een random tijd en compatibiliteitsmodusding werkt niet, want dan reset hij r_gamma en brightness etc :(
solution? :)

RedOX

Legacy Member
doom³ is te zwaar voor de meeste ' ET'ers ' hun pc,

kheb doom³ ook gedownload en geïnstalled maar na een half uur was ik al gestopt , was wel mooi maar tis niet egt m'n genre en ik denk niet dat veel van de RTCW , ET community naar doom³ zal overschakelen...

voor mijn part word het een multiplayer-flop

sporting

Legacy Member
pyRomAni@c zei:
scan op spyware of virussen.
niks gevonden? dan zal het wel aan je PC liggen. TIP: koop een nieuwe!
als ge voor ieder probleem da ge krijgt nen nieuwen pc moet kopen.
Zal kostelijk worden zunne :sad:

p01nt3rX

Legacy Member
Dat is iets waar ik al enkele weken of toch 2 maanden last van heb. Heb het hier nogal gepost. Dacht dat het toen aan de sv_maxrate van de server lag maar heb het bijna op alle Belgische servers zowel Telenet als Skynet. Ik zie de hele tijd connection interrupted maar de gameplay gaat redelijk vlot maar soms heb ik er toch wel heel ff, een sec of zo last van.

Is ellendig als ge aan het gamen zijt en zeker als de tegenstander dan dingen schrijft gelijk "pwned"

sporting

Legacy Member
had da soms ook dat ping tot boven de 500 steeg
ondertussen opgelost door auto-protect van norton te disablen tijdens et gamen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan