Archief - KoT gateway editor probleemke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chickenlal

Legacy Member
bij mij staat daar enkel een warcraft icoon, maar geen diablo icoontje ?

screenshot


*edit*
soz dak andere topic niet gebruik, maar weet niet als die nog gechecked word:p
*edit*

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
moet ge ni op da registry fileke klikken zodat die waarde aan uw register toegevoegd word :unsure:

Eden

Legacy Member
[MNEU]Jon@si$ zei:
moet ge ni op da registry fileke klikken zodat die waarde aan uw register toegevoegd word :unsure:

Mja da zou goed kunnen... Kvin het gwn al raar dat het diablo icoontje er niet standaard staat...

Smashy

Legacy Member
? mnee, em heeft et gewoon op onorthodoxe manier installed :p
ff zoeke hoe ge da kunt fixe :p

*edit*
ok, door die reg files die der staat aan register toe te voege zou et idd moete werke :D

:applause: voor jonasis :unsure:

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Dahmer zei:
? mnee, em heeft et gewoon op onorthodoxe manier installed :p
ff zoeke hoe ge da kunt fixe :p

*edit*
ok, door die reg files die der staat aan register toe te voege zou et idd moete werke :D

:applause: voor jonasis :unsure:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D :D

mja zo heb ik het ook moeten doen dus :p

Smashy

Legacy Member
[MNEU]Jon@si$ zei:
:offtopic: so format is close .... hihi :offtopic:
pfff, i know what i'm doing :p

(OS) Windows XP Professional, Service Pack 1 (5.1 - 2600), (installed for) 48w 5h 41m

48weke zonder virusscanner/firewall & met internet explorer als browser :p

still working smooth :cool:

hmmmm....*denkt*
*wandelt zwam binne*

Chickenlal

Legacy Member
euhm

das gewoon da reg fileke dubbelklikken toch? da hebbek al gedaan :p

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
euhm

das gewoon da reg fileke dubbelklikken toch? da hebbek al gedaan :p
server - add a server - vul in : Kingdom of Tensai (hostname:24.154.96.70) timezone -1

en dan misschien nog: FILE - save to registry

en anders mja dan weet ik het niet :p

Summum

Legacy Member
Dahmer zei:
48weke zonder virusscanner/firewall & met internet explorer als browser :p

still working smooth :cool:

hmmmm....*denkt*
*wandelt zwam binne*

:offtopic: Pokke gelijk ze, ik heb nu *** problemen door den IE.
Dus maar op aanraden van Telenet (jawel, raakte zelfs mene Telemeter nemeer op) Mozilla Firefox geinstalleerd en opeens alles beter. Sneller laden, sneller navigere, foutmeldingen verdwenen en heel den hoop..
Enigste prob.. Firefox suckt me Javascript precies ... :offtopic:


Soit


**** volgt Dahmer naar zwam en geeft een polleke ****

Chickenlal

Legacy Member
[MNEU]Jon@si$ zei:
server - add a server - vul in : Kingdom of Tensai (hostname:24.154.96.70) timezone -1

en dan misschien nog: FILE - save to registry

en anders mja dan weet ik het niet :p

like u see on screen hebbek da ingevuld :)

en firefox ownt!

Chickenlal

Legacy Member
wat nog stranger is, warcraft staat zelfs nimeer op men pc :/

Smashy

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
wat nog stranger is, warcraft staat zelfs nimeer op men pc :/
gewoon mapke deleted zeker & niet met uninstall gewerkt? register houd veel bij :p ge zult er van verschiete wa voor brol der nog in staat dat er niet meer moet instaan

Chickenlal

Legacy Member
Dahmer zei:
gewoon mapke deleted zeker & niet met uninstall gewerkt? register houd veel bij :p ge zult er van verschiete wa voor brol der nog in staat dat er niet meer moet instaan

uninstall gedaan ze, normaal doek da altijd :)
ma waarom vind da kraam diablo niet?

Chickenlal

Legacy Member
Summum zei:
Enigste prob.. Firefox suckt me Javascript precies ... :offtopic:


Elke keer ge zoiets tegenkomt dat niet kan geladen worden moet ge gewoon daarop klikken en word ge doorverwezen naar een site waar ge die plugin kunt downen;

heb da zo 3-4 keer moeten doen en heb geen probs meer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan