Archief - knight online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

STAFFORD_BT

Legacy Member
haha wow niet verwacht hier zoveel reactie op te krijgen :p
roper is symbiosis verhuisd naar carnac west? denk datk er tijdje in heb gezeten paar jaar geleden

simchajra

Legacy Member
Hmm ook nog gespeeld. 2x tot lv 33 geweest ofzo en dan was de grind te hard. :P

Devastate

Legacy Member
Vroeger ook nog gespeeld, zwaar hardcore zelfs, maar wie niet?
Maar eh... Degene die beweren dat dit de beste pvp ever is moeten dringend eens wat andere mmo's spelen... Klinkt eerder als een zwak excuus voor het niet willen betalen van monthly fees voor een deftige mmo.

Roper

Legacy Member
nope Symbiosis is gestorven op het moment dat ik stopte.
Tenzij een clannie verandert is naar Carnac en daar dezelfde clanname gebruikt heeft. Geen idee daarover.
Mijn chars waren kranitnova & Lotusflower

We waren zo'n hechte bende toen dat we zelfs bij elkaar op reis gingen. Good times :)

Clarkske

Legacy Member
Ach gvd, ik was vroeger ook heel verslaafd aan da spel tot dat die Turken de boel omzeep hielpen en door die premiumgedoe ook... :(
Ik heb ook nog wat private servers gespeeld maar op een duur werd dit ook maar saai...

agrash

Legacy Member
Ik heb deze vroeger ook nog gespeeld nadat ik runescape "uitspeelde" als free member. Was idd nog een goede game, maar ik heb maar enkele weekjes gespeeld omdat ik betere games liggen had op dat moment die prioriteit hadden.

STAFFORD_BT

Legacy Member
at devastate: bwah monthly fees zijn nix tegenover de bedragen die worden gespendeerd aan da spelleke :p ik weet nog toen ik met hellsfury n1 op carnac west stond babshopte erg veel clans voor honderden of zelfs duizenden euros om met de top mee te draaien, toen ik men gear verkocht heb ik 2x voor 400 dollar uitverkocht en ben voor 300 dollar gescammd en pak dak 2x100 had geinvesteerd in upgraden enz ^^ zwaar marktje met als gevolg : nieuwe htc incredible s en samsung qx510 s01 laptop :d

venzy

Legacy Member
Heb dit ook lang gespeeld op beramus wat een tijden :D, ik krijg er de chillz van als ik terugdenk aan de lange aoe harpy party's :D. beste spel dat ik ooit gespeeld heb en blijf erbij.

killzone111

Legacy Member
knight online ik mis het zo... dit is nu eens een mmorpg dat ik echt graag speelde :)
snachts pc laten opstaan voor je market shopke te laten sellen enzo haha :D
ik heb altijd MYKO gespeeld. maar sinds moradon enzo veranderd is, vind ik er niet zoveel meer aan :( de oude KO was nog altijd de beste!

achja :(

$ilver$peed

Legacy Member
ik heb nu terug een personage gestart op carnac west, als er nog willen zijn die willen joinen. Ik zelf ga voor battle priest, dus das alvast gemakkelijk.

Granaatappel

Legacy Member
heb het ook veel gespeeld jaren geleden,
maar 1 grote reden waarom je het niet zou willen spelen:
turken

ik heb niks tegen turken maar die turken in game zijn heel irritant ze pmen je constant random in het turks het 90% van de playerbase is ook turks ( naar schatting)

supa REPTA

Legacy Member
hehe nice game vroeger veel gespeeld nog ne 62 asassin op diez staan en idd beste pvp system ever:)

Crashtestdummy

Legacy Member
vroeger ook nog veel gespeeld, kvond het altijd leuk om die sabretooths te luren met men rogue in de stad waar ze aant merchanten waren om daar dan te stealthen.

op nen 2de accound haddek dan ne lowlevel priest waarmee ik soms ne lvl 60 ressurecte me 1 stone :D ge moest daar ellenlang voor grinden om da terug te krijgen...

tgene wat het voor mij verkakt heeft das dat de wapens plots allemaal specials waren (dervoor moest ge u echt riskeren van te upgraden), de turken en dat de maps veranderden alsek et mij goe herriner. wss al meer dan 7j geleden dakket nog gespeeld heb :unsure:

wel een goe pvp systeem, maar nogal kut dat ge zolang moet grinden om aan een deftig lvl en gear te geraken... ook dat ge kunt invaden in iemand zijn territorium om dan simpelweg noobs af te slachten zoda ze weer extra exp moeten grinden vonnek stom.

enja als ge irl geld hebt dan staat ge simpelweg ferme stukken voor op ene die er gene heeft

$ilver$peed

Legacy Member
Niemand geintreseerd om nog eens te spelen.

Er is nu een server die turkse ip blokeert. Carnac West.
Je kan nu ook premium kopen met 500 % xp bonus tot lvl 60 en daarna nog dikke bonus waardoor je wel snel kan lvlen.

supa REPTA

Legacy Member
miss ik gaan kijken dan ast echt zonder turken is :D

welke faction ? ga nog wel is spele

Granaatappel

Legacy Member
Ah nice carnac west blokt turken??
klinkt goe, kga es kijken, heb er opzich wel zin in

Kennethdw

Legacy Member
STAFFORD_BT zei:
nja toen bracht het iets teweeg misschien maar als een game na 7 jaar nog minstens 6 stampvolle servers heeft ;) ondertussen zijn er volledig engelse en europese servers aangekomen , idem met clans :) en yea het muziekje zuigt enz mr zoals vermeld is de pvp best wel ongevenaard tot nu toe, enige reden ook waarom da spel nog steeds leeft :d ik ben der nu eindelijk mee gequit en heb alles verkocht voor een goei centje ook nog ( heel levendige by/sell markt)
werd me iets te veel nu^^ waiting for gw2
voorbeeldje van hoe het nu is :
Danny SininS SynSatioN - Finally, The End (PART 2) - YouTube

lilorc6 PK Movie 3 - YouTube

( rogue en mage class)

en shigsy mr das lang geleden hehe :p goeie tijden wel, ook turken hebben nu internet :p en heel veel hacks, mr nog steeds ni genoeg om de engelse community te beaten, was het nu wel beu want ja formule verandert niet he^^

nadeel: je moet echt wel de game VOLLEDIG begrijpen vooraleer het een beetje leuk wordt

Aah die vid en die mensen, goede tijden^^ Heb vroeger wel aantal keren met / tegen sinis gespeeld en die gast was inderdaad goed. Al ben ik zeker dat er vele mensen beter als hem waren maar sinis had gewoon de ziekste items van heel de server ook dus tjah dat maakt veel goed:D
Zowat iedereen die in die vid tegenkomt tegen / met gespeeld =D


Dit ook heel lang gespeeld op carnac west. Was er vrij bekend vroeger:D. Bekan altijd int priest geweest, duffer of buffer in ardream. Daar np symbol gehaald, beetje bekend geworden^^ eigen clannetje gehad. Dan colony zone gegaan, veeeeeel gepked en ge-exped. Zowat alles gedaan wat er te doen valt in het spel en dan gestopt.

Het is volgens mij wel degelijk één van de beste pvp dat er is, omdat het skill based is, niet luck of random hits. Het combo systeem maakt de pvp zo leuk. Enigste nadeel is dat het spel gewoon te oud is en er zitten enorm veel fouten in. Alle andere servers op carnac west na zijn verzadigt met turken en ge zult er amper engelssprekende vinden. Op carnac west zitten de meeste engelsen maar ook daar hebde enorm veel mongolen (vooral latinos) die weigeren engels te klappen en irrietant zen.

Onlangs is er een europese versie gelanceerd maar die is geflopt, zat ok vol met turken die vpn gebruikten.

Kem nog altijd mene lvl 80 int priest waark al vanaf het begin mee speelde voor men eigen met nog wa items en prem op datk nog nie heb ingeruild dus miss datk ooit nog eens begin:D

Kennethdw

Legacy Member
Speel sinds kort weer dit spel, maar nu op de europese server. Zit ook vol met turks maar er zijn vernieuwingen in het spel die in USKO niet van toepassing zijn en tzijn ook "nieuwere servers".

Voor de mensen die het ook willen proberen -> ::: Welcome to eNTiTy Game !! Welcome players! :::

En begin op de EUROPA server, mocht ge iemand zoeken vo u te lvlen moogt ge me altijd pmen (liefst hier op 9lives)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan