Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik weet nog toen ik met hellsfury n1 op carnac west stond babshopte erg veel clans voor honderden of zelfs duizenden euros om met de top mee te draaien, toen ik men gear verkocht heb ik 2x voor 400 dollar uitverkocht en ben voor 300 dollar gescammd en pak dak 2x100 had geinvesteerd in upgraden enz ^^ zwaar marktje met als gevolg : nieuwe htc incredible s en samsung qx510 s01 laptop :d
de oude KO was nog altijd de beste!
ge moest daar ellenlang voor grinden om da terug te krijgen...
STAFFORD_BT zei:nja toen bracht het iets teweeg misschien maar als een game na 7 jaar nog minstens 6 stampvolle servers heeftondertussen zijn er volledig engelse en europese servers aangekomen , idem met clans
en yea het muziekje zuigt enz mr zoals vermeld is de pvp best wel ongevenaard tot nu toe, enige reden ook waarom da spel nog steeds leeft :d ik ben der nu eindelijk mee gequit en heb alles verkocht voor een goei centje ook nog ( heel levendige by/sell markt)
werd me iets te veel nu^^ waiting for gw2
voorbeeldje van hoe het nu is :
Danny SininS SynSatioN - Finally, The End (PART 2) - YouTube
lilorc6 PK Movie 3 - YouTube
( rogue en mage class)
en shigsy mr das lang geleden hehegoeie tijden wel, ook turken hebben nu internet
en heel veel hacks, mr nog steeds ni genoeg om de engelse community te beaten, was het nu wel beu want ja formule verandert niet he^^
nadeel: je moet echt wel de game VOLLEDIG begrijpen vooraleer het een beetje leuk wordt

. Bekan altijd int priest geweest, duffer of buffer in ardream. Daar np symbol gehaald, beetje bekend geworden^^ eigen clannetje gehad. Dan colony zone gegaan, veeeeeel gepked en ge-exped. Zowat alles gedaan wat er te doen valt in het spel en dan gestopt. 