Archief - klein probleemke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JB.Slambrouck

Legacy Member
kun ge is uitleggen goe da er gekomen is


dus wanner ik op een server wil kom dir er op

Error,protocol mismatch between client and server

the server you addempted to join is running an incompatible version of the game.you are the server may running on a older version of the game.

Disa

Legacy Member
ge zijt toch zeker dat ge niet met ET een rtcw server wilt joinen (of omgekeerd?)

Dis

ElemenTiM

Legacy Member
JB.Slambrouck zei:
kun ge is uitleggen goe da er gekomen is


dus wanner ik op een server wil kom dir er op

Error,protocol mismatch between client and server

the server you addempted to join is running an incompatible version of the game.you are the server may running on a older version of the game.



nice spelling! :niceone:


on topic : Ge zijt wel degelijk rtcw aant spelen op een et server, denk ik

MultyTJman

Legacy Member
heel simpel
je hebt de patch geinstalled en probeert op een oude server zonder patch te gaan of je heb geen patch geinstalled en probeert op de nieuwe server te gaan

SaTTaN

Legacy Member
MultyTJman zei:
heel simpel
je hebt de patch geinstalled en probeert op een oude server zonder patch te gaan of je heb geen patch geinstalled en probeert op de nieuwe server te gaan

nope

then it would say

"error, server uses protocol X" X beeing a number

MASH

Legacy Member
er staat toch heel duidelijk dat de versies niet overeenkomen. opnieuw installeren en updaten mss? kan moeilijk altijd aan de server liggen eh. of mss de filters van de game eens aanpassen kan ook wel helpen in u geval. u versie updaten lijkt mij de meest voor de hand liggende oplossing

btw: ik ben er vast van overtuigd dat ge ne hele goeie speller waart in de lagere school :p

MaTi

Legacy Member
MASH zei:
btw: ik ben er vast van overtuigd dat ge ne hele goeie speller waart in de lagere school :p

Niet grof beginnen te worden,

denk dat, maar zeg het niet...

:ironic:

death91

Legacy Member
zeg ik heb dees avond e groot probleemke aan de hand gehad met men ET. als ik opstart komt ik niet eens in het hoofdmenu meer terecht, die geeft onmiddelijk een foutmelding (fouterapport). ik heb al alles gedaan, ik heb gescanned met adaware en norton in al men ET mappen, en niks gevonden, ik heb het spel nu al 3 keer deraf gesmeten en opnieuw geinstalleerd en nog steeds blijft diezelfde fout opduiken.Bij het foutenrapport heb ik gekeken wat de beschrijving van de fout was.
Appname:et.exe Modver:0.0.0.0 Appver:0.0.0.0
Offset:b34439d2 Modname:unknown

Dit is de beschrijving van de fout. Hoeveel ik het ook herinstalleer hij zegt telkens hetzelfde over dat bestand, terwijl logisch gezien al wat van ET derop zat inclusief het corrupte bestand deraf moet gesmeten zijn als het uninstalled en der nie meer is als ge het herinstalleerd. Maar dat doet het dus niet bij mij, het blijft erop, ik moe weer pech hebben. Kan iemand me mss verderhelpen met dit?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan