Archief - Kirby's Adventure

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kimme1975

Legacy Member
Ik wil graag Kirby's Adventure bestellen via Dreamland-webshop maar blijkbaar staat die daar niet te koop? Zou me verbazen omdat deze verschijnt nu vrijdag 25/11/2011 en het toch wel een bekende reeks betreft. Iemand een idee?

souldoubt

Legacy Member
:oink: Ik was er zo van overtuigd dat die pas tegen eind volgende maand uitkwam, dus eventjes gechecked op de website van Nintendo en daar staat inderdaad 25/11!!!

Hmm, wel vreemd dat hij niet in de catalogus van Dreamland staat... ik hoop dat hij toch gewoon in de rekken gaat liggen, maar ik vind het toch verdacht.
Ik zal hen eens een mailtje sturen, dan kunnen ze nog vlug een bestelling plaatsen bij Nintendo als dat nog niet gebeurd is :p

souldoubt

Legacy Member
Ik heb al antwoord gehad... de enige Kirby titel voor Wii die bij hen beschikbaar is, is Epic Yarn...
Ik heb hen net even gemeld dat die game al een jaar oud is, en dat dit om een nieuwe game gaat, ze zijn daar precies niet echt op de hoogte... :s

Cerulean

Legacy Member
souldoubt zei:
Ik heb al antwoord gehad... de enige Kirby titel voor Wii die bij hen beschikbaar is, is Epic Yarn...
Ik heb hen net even gemeld dat die game al een jaar oud is, en dat dit om een nieuwe game gaat, ze zijn daar precies niet echt op de hoogte... :s

De verantwoordelijke van de multimedia afdeling van Droomland Lede wist 3 weken geleden zelfs niet wat Skyrim was. "Is dat een computerspelletje?"

souldoubt

Legacy Member
In Lochristi zijn ze gewoonlijk wel op de hoogte heb ik de indruk, maar ik vrees dat ik daar pas vrijdag naartoe zal gaan... en dan is het wel te laat voor Kirby. Zou anders een leuk sinterklaascadeautje zijn voor vele kindjes...
Maar ja, er staat enkel een e-mailadres van de hoofdzetel op de website... tja, een multimedia medewerker uit een of ander filiaal heeft waarschijnlijk ook helemaal niks in de pap te brokken...

Edit: en het antwoord van Dreamland:

"Beste An,
Neen, wij gaan dit artikel niet verkopen aangezien wij daarvan ook geen release hebbben.
Ik hoop jouw alsnog te mogen blijven verwelkomen in een van onze DreamLandwinkels.

Met vriendelijke groeten,
Sarah Danis"

:naughty: dat trekt er niet op... dit is toch een redelijk belangrijke Nintendo franchise?

Cerulean

Legacy Member
What? Vrij absurd. Kan volgens mij alweer alleen in België.

souldoubt

Legacy Member
Ik begin mij nu ook af te vragen of dat spel in de Sinterklaasboekjes stond, mij is het niet opgevallen. Ik had me er ook nog niet "druk" in gemaakt omdat ik dacht dat het pas ver na Sinterklaas zou uitkomen. Het zou ook kunnen dat ik het over het hoofd heb gezien omdat ik was afgeleid door Mario en Zelda die in elk boekje stonden te blinken.

Voor de zekerheid heb ik toch even gemeld aan Nintendo dat Dreamland zo uit de lucht komt gevallen, terwijl Kirby toch geen onbekende is. Zie dat je alleen aan dat spel kan geraken door Game Mania te sponsoren (op hun website staat het), dat zie ik niet echt zitten tenzij het echt niet anders kan

kimme1975

Legacy Member
Das straf dat ze het bij Dreamland zelfs niet kennen :-(.. Bij Freerecordshop en Bartsmit is Kirby's Adventure blijkbaar ook al niet te vinden, zeer vreemd men dunkt!!

Cerulean

Legacy Member
Mss een foutje op de Nintendo site, en dat het toch eind december pas zou zijn en daarom nog niet in winkels hun systeem zit?

souldoubt

Legacy Member
Mja, 49 knotsen vind ik er precies toch wat over, dat is NOG duurder dan bij GM!?
Ik ga gewoon donderdag of vrijdag eens kijken in de MediaMarkt, ik moet dan toch in de buurt zijn voor Rayman Origins (daarvoor ga'k wel naar Dreamland, want ik heb nog een bon van €20 liggen voor games waarvoor ik "teveel" betaald had).

MM is een Duitse keten, dus die gaan misschien beter ingelicht zijn over de games die in Europa verkrijgbaar zijn (?) want het probleem ligt precies uitsluitend in België.

Als ik Kirby niet op de releasedag vind, daar kan ik nog wel mee leven denk ik... als't maar niet te lang duurt...

alcatrec

Legacy Member
Lag gisteren onderaan het rek in de makro voor 42euro.
Beetje raar dat zo'n titel een stille release krijgt, bij epic yarn was er precies meer belangstelling vond ik.

sayvegin

Legacy Member
Deze gisteren niet gevonden in MM Roeselare en geen zin om 10 euro meer te betalen in GM :(
Wel grappig dat het spel in US "Kirby return to Dream Land" heet en ze hem in Dreamland dan niet verkopen.

Nirron

Legacy Member
alcatrec zei:
Lag gisteren onderaan het rek in de makro voor 42euro.
Beetje raar dat zo'n titel een stille release krijgt, bij epic yarn was er precies meer belangstelling vond ik.

Tja Skyward Sword is "net" uitgekomen :D

souldoubt

Legacy Member
sayvegin zei:
Deze gisteren niet gevonden in MM Roeselare en geen zin om 10 euro meer te betalen in GM :(
Wel grappig dat het spel in US "Kirby return to Dream Land" heet en ze hem in Dreamland dan niet verkopen.

Misschien net omdat ze niet akkoord zijn met de naamswijziging dat ze hem niet willen verkopen ;)

MediaMarkt Oostakker heeft hem binnen, waarschijnlijk wil MM Roeselare hem dan wel bestellen.

maantje183

Legacy Member
souldoubt zei:
Misschien net omdat ze niet akkoord zijn met de naamswijziging dat ze hem niet willen verkopen ;)

MediaMarkt Oostakker heeft hem binnen, waarschijnlijk wil MM Roeselare hem dan wel bestellen.

Hoeveel kost het in Mediamarkt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan