flov007
Legacy Member
altijd als ik killerkip 1.4 wil opstarten dan dan geeft hij bij +-80% een error gluid, dan ga ik naar windows en dan zie ik dit staan...
een paar dage gelede had ik killerkip 1.4 nog al is geinstalleerd en toen was die fout er ook. ik dacht da het met een herinstall gedaan zou zijn. killerkip 1.3* werkte perfect... wa kan ik eraan doen?
ad:
een paar dage gelede had ik killerkip 1.4 nog al is geinstalleerd en toen was die fout er ook. ik dacht da het met een herinstall gedaan zou zijn. killerkip 1.3* werkte perfect... wa kan ik eraan doen?
ad:

