iGrrr
Legacy Member
Ey, mensen, ik zit met een probleempje wat betreft 'KalOnline'.
Na een lange tijd wou ik weer KalOnline beginnen spelen.
Heb de client gedownload, alles geïnstalleerd, ...
Maar als ik het spel wil starten komt er een error met:
'engine.exe werkt niet meer'
Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?
Hopelijk iemand die mij kan helpen.
Greets
Na een lange tijd wou ik weer KalOnline beginnen spelen.
Heb de client gedownload, alles geïnstalleerd, ...
Maar als ik het spel wil starten komt er een error met:
'engine.exe werkt niet meer'
Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?
Hopelijk iemand die mij kan helpen.
Greets
waar is de tijd