Archief - jump crouch/double jump ? ? ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Enzo

Legacy Member
Yoo,

In italy moette om als blauw te roofen op de luifelken springen en dan op die vensterbankskes, hoe moette dar op gerake ? me jump crouch ? me double jump ?
hoe doede da ? is daar ne mod voor ? ne combo ?


Alvast bedankt om mij te helpe ! !

.Ph0eniX

Legacy Member
Das simpel zenne,

Ge gooit een granaat naaar de muur, ge doet nen double dodge jump , als ge dan tegen de muur zijt shotgun pakken en dan walljumpen en dan opt einde snel croush drukken

Enzo

Legacy Member
PhOeniX, wa is da, dan zijde toch halfdood as ge da doet, ik zag mense daar gewoon opsprige zonder nades of shotgun

GeTa

Legacy Member
lol tuurlijk kan je niet walldodgen lol er gewoon opsprigen denk ik gewoon jump crouchd as al maar ik heb italy nog nooit gespeemd dus :sleep:

Inv

Legacy Member
omg, en die gelooft da dus eh :s

echt d00d, das gewoon wa springen, daar moete zelfs ni vo strafejumpen ofzo

Roefus

Legacy Member
Inv zei:
omg, en die gelooft da dus eh :s

echt d00d, das gewoon wa springen, daar moete zelfs ni vo strafejumpen ofzo

i roger that

Springfield zei:
boosten mag nie

ge moogt boosten zolang ge geen gebruik maakt van mapbugs, bv dat wallhack gevalletje in air1 (in da hoekje vlakbij de vents van rood, als je daar op ene gaat staat dan zie je wat r zich afspeelt aan de blauwe vlag :doh: )

Springfield

Legacy Member
Roefus zei:
ge moogt boosten zolang ge geen gebruik maakt van mapbugs, bv dat wallhack gevalletje in air1 (in da hoekje vlakbij de vents van rood, als je daar op ene gaat staat dan zie je wat r zich afspeelt aan de blauwe vlag :doh: )

oh ingebouwde hax :angry: dat moet iedere spel hebben tbh :bow:

ho_Ot

Legacy Member
Ge moogt niet op plaatsen zitten waar je niet alleen kan geraken: bv roof op jordan blue. Op die richel aan market mag da dus wel.

GeTa

Legacy Member
daar ben je neit veel vind ik want je kan toch neit schieten das net als bij kam5 of een vand e andere kams waar je op die containers kunt onder het dakje en dan leanen zodat je binnen kunt zien waar de case staat

Roefus

Legacy Member
ho_Ot zei:
Ge moogt niet op plaatsen zitten waar je niet alleen kan geraken: bv roof op jordan blue. Op die richel aan market mag da dus wel.

nee je mag gewoon geen mapbugs uitbuiten dus roof jordan is allowed go ask Comm

Enzo

Legacy Member
Merci om mij te 'helpe'
Ik em et ondertusse al zelf ontdekt: zéér snel jump-crouch-jump-crouch achter elkaar.

[M.A.K]DEMO

Legacy Member
bind SHIFT "+moveup; wait 4; -moveup; +movedown; wait 4; -movedown"

zet dit in uwe cfg osp folder en geen problemen meer om hoog te springen en met maar 1 toets!!!

ho_Ot

Legacy Member
Mahja ik speel bena altijd INF tegenwoordig, alhoewel da ik CTFspeler ben. De Kevin (Twiek) verplicht mij INF te spele :'(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan