bodyartist
Legacy Member
Post mijn vraag hier maar eens in de hoop op een antwoord - want verkrijg dit niet in de hardware hoek.
heb een nieuwe joystick gekocht voor IL2 - FB
merk: Saitek - Cyborg Evo
prachtding - zeer goede bestuuring
(in tegenstelling tot men vorige Logitech 3D force )
doch één vraagje
de LEVER THROTTLE , het gashendeltje dus lijkt niet te werken - Reageerd wel in de kalibratie doch niet in het Spel
nog iemand die dit reeds mee gemaakt heeft?
Ligt de fout in het spel - of ondersteund IL2 ?? deze joystick niet in het spel
men vorige (logitech) werkte dit hendeltje wel.
Graag enkele reactie's
Thank's
heb een nieuwe joystick gekocht voor IL2 - FB
merk: Saitek - Cyborg Evo
prachtding - zeer goede bestuuring
(in tegenstelling tot men vorige Logitech 3D force )
doch één vraagje
de LEVER THROTTLE , het gashendeltje dus lijkt niet te werken - Reageerd wel in de kalibratie doch niet in het Spel nog iemand die dit reeds mee gemaakt heeft?
Ligt de fout in het spel - of ondersteund IL2 ?? deze joystick niet in het spel
men vorige (logitech) werkte dit hendeltje wel.
Graag enkele reactie's
Thank's