Archief - ITSstarcraft rekruteert!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

willonic

Legacy Member
Gegroet iedereen.!

JOINE NU.!

En nu de uitgebreide versie.
Integrity Through Strength is opgestart als een vriendenclan.
Een vriendenclan die uit 3 vrienden bestaat, namelijk; wireke, pnik en ik.(DAT RIJMT!)
Nu hebben we onlangs besloten om onze clan wat groter te maken, dus zijn we nu op zoek naar extra leden.
Wat houdt dit in voor de nieuwe potentiële leden?
Voorlopig verandert er niet zo veel. Buiten een ITS voor je nicknaam ingame, extra practicepartners, een toffe team en heleboel lach/rage/drama op skypegedoe blijf je gewoon doen wat je normaal doet.

Je hebt dan ook een woordje te zeggen waneer we ITS-evenemten organiseren, MOD-rechten op het ITS-kanaal, HQ tickets voor gom.tv, THE REWARDS ARE ENDLESS.! Allez da zijn ze dan, voorlopig...

Voorwaarden:
-PLAT of hoger
-bezit zijn van skype
-Beoefent de nederlandse taal :)
-een regelmaat in het spelen van SC2

Stuur een e-mail met jouw motivatie en een replay van jouw favoriete game van jezelf naar [email protected]

En als je nog andere vragen hebt, dan stel je ze gewoon.
Voorlopig zijn de plaatsen beperkt. We zoeken vooral mensen waarvan we kunnen zien dat ze iets kunnen bijdragen aan de SC2-scene.

willonic

Legacy Member
horste zei:
ik wist niet dat dit een vereiste was? :p of hoeft dit niet voor allochtonen zoals jij? :D ;)

Horste wordt al afgekeurd...
:p:p
IK ALLOCHTOON, IK HEB UNIEK ZIJN. Wat ik ook heb gedoet, hoe ik praat, is altijd goed! Twas maar een grapje...

TrsH

Legacy Member
ik ben altijd actief maar benmaar gold :(

sedert kort wel platinum in 2v2 samen met ilu,

raikmon

Legacy Member
waarom geen aparte clan voor low ladder spelers??

iedereen verdient toch wat hulp.

ScoeneZ

Legacy Member
Raikmon, oefen en gij zult beter worden...
dat hoop ik toch voor mezelf ;-)

ScoeneZ

Legacy Member
die its voor je naam plaatsen, is dat dan een name change? die ene gratis name change die je hebt?

offtopic: een lowlevel clan zou me ook wel leuk lijken, maar dan zit je een beetje vast in dat straatje... tenzij voor oefenen... mmmm, nieuw topic voor een low-level practice clanny?

wireke

Legacy Member
Even vermelden dat het op lange termijn wel de bedoeling is een serieus competitief team te krijgen en een nieuwe belgische organisatie op poten te zetten met de nadruk op starcraft 2.

Ik zal meer richting manager-functie neigen, ik heb in counter-strike source steeds op hoog niveau gespeeld ( dat is wat anders als mijn sc2-carrieren tot nu toe :unsure: ) en ik weet wat een belgisch topteam nodig heeft. De reden dat we al vanaf plat een kans willen geven is om er eventuele talenten uit te halen, en die dan op lange termijn klaar te stomen.

Maar atm is alles nog lowprofile en is het vooral handig om een paar vaste trainingspartners te vinden ;)

ScoeneZ

Legacy Member
een teamspeak server dan? daar kan iedereen op inloggen die een speler zoekt?
zoveel ken ik niet van teamspeak, maar als er dan teams gevonden zijn private of skype gaan?

BelgianTerror

Legacy Member
kzal me dan maar eens aanmelden :p
Mss dat ik op deze manier wat meer ga spelen/oefenen ^^

[BAT] Hydra

Legacy Member
Als er binnenkort iemand demote naar gold, wordt die dan uit de clan gezet ofwa? :p

wireke

Legacy Member
[BAT] Hydra;15273060 zei:
Als er binnenkort iemand demote naar gold, wordt die dan uit de clan gezet ofwa? :p

Er wordt naar de replay gekeken om micro/macro enzovoort te checken. Dus iemand die op het punt staat te zakken, zal waarschijnlijk ook niet voldoen aan de eisen die we hebben ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan