willonic
Legacy Member
Gegroet iedereen.!
JOINE NU.!
En nu de uitgebreide versie.
Integrity Through Strength is opgestart als een vriendenclan.
Een vriendenclan die uit 3 vrienden bestaat, namelijk; wireke, pnik en ik.(DAT RIJMT!)
Nu hebben we onlangs besloten om onze clan wat groter te maken, dus zijn we nu op zoek naar extra leden.
Wat houdt dit in voor de nieuwe potentiële leden?
Voorlopig verandert er niet zo veel. Buiten een ITS voor je nicknaam ingame, extra practicepartners, een toffe team en heleboel lach/rage/drama op skypegedoe blijf je gewoon doen wat je normaal doet.
Je hebt dan ook een woordje te zeggen waneer we ITS-evenemten organiseren, MOD-rechten op het ITS-kanaal, HQ tickets voor gom.tv, THE REWARDS ARE ENDLESS.! Allez da zijn ze dan, voorlopig...
Voorwaarden:
-PLAT of hoger
-bezit zijn van skype
-Beoefent de nederlandse taal
-een regelmaat in het spelen van SC2
Stuur een e-mail met jouw motivatie en een replay van jouw favoriete game van jezelf naar [email protected]
En als je nog andere vragen hebt, dan stel je ze gewoon.
Voorlopig zijn de plaatsen beperkt. We zoeken vooral mensen waarvan we kunnen zien dat ze iets kunnen bijdragen aan de SC2-scene.
JOINE NU.!
En nu de uitgebreide versie.
Integrity Through Strength is opgestart als een vriendenclan.
Een vriendenclan die uit 3 vrienden bestaat, namelijk; wireke, pnik en ik.(DAT RIJMT!)
Nu hebben we onlangs besloten om onze clan wat groter te maken, dus zijn we nu op zoek naar extra leden.
Wat houdt dit in voor de nieuwe potentiële leden?
Voorlopig verandert er niet zo veel. Buiten een ITS voor je nicknaam ingame, extra practicepartners, een toffe team en heleboel lach/rage/drama op skypegedoe blijf je gewoon doen wat je normaal doet.
Je hebt dan ook een woordje te zeggen waneer we ITS-evenemten organiseren, MOD-rechten op het ITS-kanaal, HQ tickets voor gom.tv, THE REWARDS ARE ENDLESS.! Allez da zijn ze dan, voorlopig...
Voorwaarden:
-PLAT of hoger
-bezit zijn van skype
-Beoefent de nederlandse taal

-een regelmaat in het spelen van SC2
Stuur een e-mail met jouw motivatie en een replay van jouw favoriete game van jezelf naar [email protected]
En als je nog andere vragen hebt, dan stel je ze gewoon.
Voorlopig zijn de plaatsen beperkt. We zoeken vooral mensen waarvan we kunnen zien dat ze iets kunnen bijdragen aan de SC2-scene.
of hoeft dit niet voor allochtonen zoals jij?


) en ik weet wat een belgisch topteam nodig heeft. De reden dat we al vanaf plat een kans willen geven is om er eventuele talenten uit te halen, en die dan op lange termijn klaar te stomen. 