Archief - IPL4 Las Vegas $50 000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinatO

Legacy Member
Voor diegenen die de competitieve LoL scene een beetje volgen,

Dit weekend begint IPL4, 1 vd prestigieuze LoL tournaments in de USA, deze keer gehost in Las Vegas.

1zqu1dk.png

2vaegpc.png

1218i9e.png


CET is onze tijd btw. Voor de verandering eens deftige uren :)

Stream vanavond: IPLLoL - Livestreams - CLGaming.net

Lijkt erop dat TSM geluk heeft met de matchups en dus makkelijk tot de finales zal geraken.

FlatRussian

Legacy Member
Ben echt benieuwd naar prestatie van TSM. Wa wast eigenlijk met M5? Niet geplaatst?


(als tsm op hun doos krijgt wordt het eens tijd om wa te doen aan baddie reggi en sickie oddone)

Japser

Legacy Member
FlatRussian zei:
Ben echt benieuwd naar prestatie van TSM. Wa wast eigenlijk met M5? Niet geplaatst?


(als tsm op hun doos krijgt wordt het eens tijd om wa te doen aan baddie reggi en sickie oddone)

ze hebben the rain man als gewisseld...

Kennethdw

Legacy Member
FlatRussian zei:
Ben echt benieuwd naar prestatie van TSM. Wa wast eigenlijk met M5? Niet geplaatst?


(als tsm op hun doos krijgt wordt het eens tijd om wa te doen aan baddie reggi en sickie oddone)

Hun mentor (jonas aka regis broer) zei nog in een vlog dat er niets zal afhangen van hun resultaat in dit tornooi en mochten ze falen dat ze dat zullen aanvaarden en proberen te veranderen.

Ze gaan ook echt niet hun lineup veranderen, wat zouden ze dan doen, mensen uit et gaming huis gooien?


En M5 speelt een ander tornooi ofzoiets denk ik. Kzie ook dat enkel AAA aanwezig is van EU.

MinatO

Legacy Member
M5 was gewoon niet gekwalificeerd. Die hadden met 500 ping tegen Monomaniac verloren. (dit was nog voor IEM Hannover)

Kennethdw

Legacy Member
serieus FUCK die commentators vn dien stream. Die roepen iedere keer zo hard da eel da spel zo hard ruis geeft da u ore dervan bloeie.

AllianZ

Legacy Member
Ik denk dat TSM wint, niet dat ik grote fan ben van hen (Fnatic <3), maar met Jonas en Dyrus erbij zijn ze sterker als ooit tevoren. ^^

Japser

Legacy Member
die tornooien worden elke keer meer bekeken, ge zou bijna denken da ze van de kijkers al een deel van de prijzenpot bijeen kunnen halen ...

CuRv3

Legacy Member
ben blij dat ze toch een systeem hebben bedacht waarbij ze geld kunnen vragen van viewers zonder dat het irritant is. Ik heb er geen enkel probleem mee om 5 dollar te betalen om een maand HD kwaliteit streams te hebben van alles wat IPL produceert.

Net zoals bij IEM hannover 5 euro voor 5 dagen HD streams. Vind dat een zeer goed systeem waarbij ze toch extra inkomsten genereren.

Kennethdw

Legacy Member
Jezus christ dien come back van dignitas in laatste game. Stonden 15k gold achter, nen baron, alle dragons, 4-5 turrets. Keiveel lvls. EN TOCH NOG TERUGKOMEN LOL.

Nie normaal. En dan scarra me ap soraka mid carrying like a bawsss

Kennethdw

Legacy Member
Game 1 tsm vs curse. Curse met ad carry kayle en ap carry veigar.

TSM dik gewonnen en zeer goed gespeeld.

MinatO

Legacy Member
Kenneth freak ga slapen jongen, tis half 4 :p

Kwou matchke kijken maar om half 1 int slaap gevallen lol

Alex40014

Legacy Member
Ik bekijk gewoon de replays van de belangrijkste matchen, veel beter dan 's nachts zitten kijken. Toch enkel rainman is gewisseld met Dyrus (die stond op 4 in EU ladder lol)?

EDIT: Dyrus speelt op dezelfde manier olaf top als ik, maw of malmortius (fzu) is daar echt een geweldig item op.

Kennethdw

Legacy Member
MinatO zei:
Kenneth freak ga slapen jongen, tis half 4 :p

Kwou matchke kijken maar om half 1 int slaap gevallen lol

kem tot 4u zitten zien ma dn vielen men oogskes dicht xD. zo kut die tijden, waren wel mooie matches.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan