DEEPEESSS
Legacy Member
Hey mensen!
Zoals de titel zegt:
Een wrs domme vraag maar soit.
Ik heb de topics en dergelijke over pre game launch gelezen, maar nu zie ik bij game mania dat de game al beschikbaar is en te kopen valt.
Als ik nu dit spel koop, kan ik dan reeds spelen of moet ik wachten tot de launch date van 20 december ?
Ik ben gewoon een beetje verward nu, maar zou het spel wel eens willen proberen. Ik vraag mij op dit moment ook een beetje af hoe de game speelt en wat de algemene ideeën zijn.
Alvast bedankt!
Zoals de titel zegt:
Een wrs domme vraag maar soit.
Ik heb de topics en dergelijke over pre game launch gelezen, maar nu zie ik bij game mania dat de game al beschikbaar is en te kopen valt.
Als ik nu dit spel koop, kan ik dan reeds spelen of moet ik wachten tot de launch date van 20 december ?
Ik ben gewoon een beetje verward nu, maar zou het spel wel eens willen proberen. Ik vraag mij op dit moment ook een beetje af hoe de game speelt en wat de algemene ideeën zijn.
Alvast bedankt!

