Archief - Ik zoek een freeroam game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fabio999

Legacy Member
Hallo, ik zoek een leuke freeroam game met moderne graphics.
GTA ken ik al, mafia 2 en just cause ook. Wel iets in een beetje realistische wereld. Net een nieuwe gaming PC gekocht dus specs zijn geen probleem.
Ook spellen met een soort van map editor zou leuk zijn. Alvast Bedankt!

fabio999

Legacy Member
Is dit een grapje xD ? moderne graphics en minecraft = NO :) wel bedankt voor reactie!

fabio999

Legacy Member
Allebei is goed, ik zoek trouwens niet voor MMORPG. Gewoon dat je het weet :)

SXe

Legacy Member
Saint's Row 3 komt uit in november. Zeker de moeite waard om ook eens de 2 te spelen (wel geen nieuwe graphics uiteraard)

fabio999

Legacy Member
Sorry ik zag je reactie niet, Saints Row wil ik wel maar 2 heeft hele rare handling en de graphics... of bedoelde je 3? In ieder geval bedankt!

EDIT: Oh nog een die ik niet zag, ja 3 ga ik zeker bekijken maar 2 heb ik al geprobeerd en het was niet echt goed in mijn mening.

Koonut

Legacy Member
fabio999 zei:
Hallo, ik zoek een leuke freeroam game met moderne graphics.
GTA ken ik al, mafia 2 en just cause ook. Wel iets in een beetje realistische wereld. Net een nieuwe gaming PC gekocht dus specs zijn geen probleem.
Ook spellen met een soort van map editor zou leuk zijn. Alvast Bedankt!

Red Faction Guerrilla.
grafisch relatief monotoon maar de gameplay en het pure "free roam" gevoel is quasi perfect

kat en muis spel met de ai is gewoonweg super dankzij de complete destructability in dat spel

The Eggenator

Legacy Member
Freddy_reloaded zei:
sinds wnn is skyrim een moderne setting ;) midnight club?

Oops, had daar precies over gelezen ;)

True, Skyrim is alles behalve realistisch, dus toch niet echt de game die je zoekt...

fabio999

Legacy Member
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties, en trouwens Skyrim is wel mijn game hoor maar nu zoek ik even iets anders! :)

Jimmeh

Legacy Member
Fallout, Assasins creed -> kan je blijven spelen
Saint's row is inderdaad wat raar in het begin maar went wel na een tijd en is ec ht wel een leuk spel, mijn char was een asian chick met pimp suit en zware mannenstem wat tot nu toe het beste personage is waar ik ooit mee heb gespeeld xD
Midnight club is ook een zeer goed spel maar is een race game en ik denk niet dat je dat zoekt.

fabio999

Legacy Member
Over midnight club, de nieuwste is ( nog? ) niet voor pc. Ik weet niet of ik het had genoemd maar PC games aub. Fall Out 3 heb ik gespeeld maar ik vind dat je niet veel te doen heb behalve quests, ik zal wel wat meer details geven. Niet nodig maar zo weet je een beetje welke richting: Gewoon voertuigen etc. een map die een stad heeft ( landschap eromheen is oke ) Racing games voor PC zijn ook goed zolang ze freeroam kunnen. Ook destructie is wel leuk maar niet nodig. Ik waardeer alle reacties die komen en al zijn geweest heel erg! Bedankt! :D

Goldrusher

Legacy Member
517ZqkPQQnL._SL200_.jpg


Parijs ten tijde van WOII.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan