Archief - Ik stop er mee

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smalle

Legacy Member
o wat ben ik blij da'k mij niet meer moet bezig houden met zever te deleten :crazy:

Deadman INC.

Legacy Member
kvind da we one-t|mATchine moeten nemen als nieuwe mod... da is de server onbewaakt (buiten jadz en tbl) kunnen we voten om campers te kicken...and nobody will ever know !

SpLaTbOY

Legacy Member
kvind da we one-t|mATchine moeten nemen als nieuwe mod... da is de server onbewaakt (buiten jadz en tbl) kunnen we voten om campers te kicken...and nobody will ever know !

:wtf: hell no :ironic:

vinnycentral

Legacy Member
ik dacht aan action quake als nieuwe mod
verder behoren ook een mod op uw bakkes tot de mogelijkheden
misschien wel best voor nen mod kiezen alvorens die der in zit
of we kunnen vragen aan de minister van volksgezondheid
of die mexicaanse superbabe: el mod

:help:

d4vid

Legacy Member
hehe the wild west op q2 server , i like that :tongue:

campeuh lameuh spammeuh , shit da laatste is al beveiligd :cry:

Gerdt

Legacy Member
Ongeveer 13% van de jongen en 15% van de meisjes voelen zich na het masturberen een beetje schuldig. Dat komt omdat het eeuwenlang taboe is geweest. Je moet leren je seksuele gevoelens te accepteren. Geef jezelf bewust toestemming om te masturberen. Je zult merken dat je jezelf dan minder schuldig voelt. Er is ook geen enkele reden om het niet te doen. Het is lekker en ontspannend, je leert er zelf van, en je doet er niemand kwaad mee.

ziedet nu, no worries hé splatboy ...! :woohoo: :woohoo:

SpLaTbOY

Legacy Member
Gerdt zei:
ziedet nu, no worries hé splatboy ...! :woohoo: :woohoo:

ma das geen schuldig gevoel, ik accepteer mijn seksuele gevoelens, das een zalig gevoel :) da voelt zooooo lekker, =p kmoe toegeven : ik aanbid het!
Btw: weeter iemand de naam van de man die masturberen heeft uitgevonden? kwil dieje bedanke ak ooit eens dood geraak :]

Btw: Kem onlangs gehoord da den marbug ook een fervent rukker is =) Wil iemand zich aansluiten bij de immortal ruk warriors ? :) (Beter bekend als IRW ;))
mvg,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan