Archief - Ik ga naar lcd en neem mee ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sophus

Legacy Member
Twordt stillekes aan tijd om ons voor te bereiden he :woohoo:

Dus wa pakke we allemaal mee ?

:music:

Ps : post geen dingen die al gepost zijn , maakt het wat overzichtelijker

SPin4kker

Legacy Member
ik ga naar aib en neem mee .... :)

veel saffen :p



soz hierbij de mededeling ik kom jammer genoeg niet de noob uithangen op lcd :) vanwege werk en aib ... volgende keer ben ik er 100 % zeker bij ... tenzij ik een lief hem en ik onder de sloef lig (dus ik ben erbij (niet omdat ik niet onder de sloef lig maar omdat ik gewoon geen lief ga hemme ) )

Babs

Legacy Member
één of ander afweersysteem om gaste van mij weg te houde :p
pepperspray, opblaaspop met beurtrol, zon elektrisch schokding,...
*kruipt bij realikke :help: *

RuFfRyDeR

Legacy Member
da hedde gij allemaal ni nodig om de vente van u lijf te houden ze j/k
NO real don't smak my face :p

Lucca

Legacy Member
stoel
bakje bier of wa flesse water
nootjes
neurofen!
veldbed
gitaar
pc
cds
gsm lader
toiletzak
Seppe (aka light)
als er echt een senseo machien komt, laat mij da op tijd weten aub, dan breng ik nog zakjes mee, ik ben zot van kavvie!

(edit) al mijn films, games, cds... als er iemand alle mogelijke patches van TO heeft, breng da ook es mee :)

DuffMann

Legacy Member
Mijn doos met 12 utp kabels in omdat ze toch altijd aan mijne kop komen zagen voor nen kabel


en eumzz

bussen ice tea van de aldi

UnD3RD0G

Legacy Member
PC
UTP (indien mij lengte niet voldoende is, vraag ik aan Duff :) )
headset !! :)
beetje booz :)
deo
zoveel mogenlijke CD's
zoveel mogenlijk lege CD's
Nieuwe HD (zou 120 Gig genoeg zijn..?)
ralonge (kattekop - stekkerdoos)
muis, keyboard , scherm :)
centjes o//
tandpasta & borstel !!
kussens (voor stoeltje zacht te maken)
slaapzak & kussen

moest ik nog iets belangerijk vergeten zijn, tell me

CodeRed

Legacy Member
neusdruppels!! maar die neem ik dan ook overal mee naartoe

niet dat ik naar lcd kom wees gerust

=CID=Drone

Legacy Member
MP5 with lasersighting
berrata 9 mm
HE nade
gasmask






lets frag :woohoo:





nie vergeten : slagroom; passoa en guylian zeevruchten ;) ;) ;)

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
-Flesje vodka & kratje redbulls (wordt imo een traditie tusse mij & sylvie :p )
-Kussen voor op stoel
-Gewoon wa frisdrank
-Zakske chips ofzo
-Headset ZEKER ni vergeten
-Stekkerblok offcourse
-Slaapzak
-Gel
-Nog ander wasgerief
-Misschien mijn shirtje van RSCA nog is omdat er toch niemand iets op dierf te zeggen? :confused:
-...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan