Archief - IEM Qualifiers BELGIUM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bouli

Legacy Member
Speler uit "gold" gewonnen.. ( Tegen O.a Xionn,venivedivici,... )

Xeo Pablo

Legacy Member
Fake id. Ik heb er tegen gespeeld en is zowiezo een high-master/gm speler. Zoiets zou moeten gebanned worden.

maartendq

Legacy Member
Xeo Pablo zei:
Fake id. Ik heb er tegen gespeeld en is zowiezo een high-master/gm speler. Zoiets zou moeten gebanned worden.

Zal mensen leren belang te hechten aan die rankings :). Onderschat nooit je tegenstander.

Xeo Pablo

Legacy Member
maartendq zei:
Zal mensen leren belang te hechten aan die rankings :). Onderschat nooit je tegenstander.

Je speelt anders tegen mensen uit lagere leagues, omdat de kans dat ze je in zo'n tournies allinen groter is.

Veni had mij gewaarschuwd dus ik wist wel dat hij geen gold was, maar voor hem vind ik het wel zeer unfair om zo te moeten verliezen.

Sunshine of wie het ook mag zijn moet dat gewoon niet doen, als hij niet onder zijn echte naam wil spelen dat hij het dan niet doet ipv te bedriegen.

Raaf

Legacy Member
Xeo Pablo zei:
Je speelt anders tegen mensen uit lagere leagues, omdat de kans dat ze je in zo'n tournies allinen groter is.

Veni had mij gewaarschuwd dus ik wist wel dat hij geen gold was, maar voor hem vind ik het wel zeer unfair om zo te moeten verliezen.

Sunshine of wie het ook mag zijn moet dat gewoon niet doen, als hij niet onder zijn echte naam wil spelen dat hij het dan niet doet ipv te bedriegen.

True. Wanneer ik naar pro's hun streams kijk zie ik ook dat ze tegen spelers uit de lagere regionen vaak veiliger spelen. Dan staan ze soms wat achter op macro als het uiteindelijk toch een langere game wordt, dan staan ze wat achter maar kunnen dit meestal wel compenseren.

Als die andere speler natuurlijk iemand van gelijkwaardig niveau is...

wireke

Legacy Member
Zorrotwee zei:
BigD is ook bij BSC3 ingeschreven onder de naam Dario

Als Z of Terran?

BigD is een Zerg speler maar die smurf speelde als T (had al ergens een belletje moeten laten rinkelen bij veni)

Nu het was een bo3 dus na die eerste game zal hij het ook wel door hebben gehad.

Misschien kan Cherrymoon met een statement naar buiten komen wat er juist gebeurt is, als het sunshine was snap ik niet waarom hij op een smurf moet spelen. Zoiets heeft alleen effect de eerste ronde, nadien weet iedereen toch dat het een smurf is...

En zoals al eerder gezegd, het maakt wel enorm veel uit. Als ge denkt tegen een gold te spelen gaat ge veiliger spelen omdat ge iets cheesy verwacht, en kan uw oppo dus eigenlijk doen waar hem goesting in heeft.

En kijk eens naar de eerste post in deze topic :rofl:

aiice zei:
Finale plaats voor gold ranked!


:unsure:

willonic

Legacy Member
Ok, Wie zegt allemaal dat het sunshine is? Op basis van wat beschuldig je hem?
Kben nu aant praten met de AA manager om te checken of Sunshine er iets te maken mee heeft. Ik denk niet dat sunshine het zou kunnen zijn. Hoe dan ook, dit moet opgelost worden.

EDIT: Kzou zeggen, neem contact op met deze persoon. Zoek uit of hij echt uit België is. Smurf of nie, als ik het zo lees dan was hij waarschijnlijk erg goed. Check zijn replays. Vergelijk het met andere pro terran spelers in de buurt. Het kan ook gewoon zijn dat het een nieuweling is die ontdekt moet worden.

Xeo Pablo

Legacy Member
Hij heeft gewonne van veni, mijzelf en xionn. De enige belgische terrans die ik dat zie doen zijn dante, dente en sunshine. Dente is het zeker niet, dante lijkt mij onwaarschijnlijk, dus is sunshine de logischte keuze.

Hij heeft 125 apm geklokt tegen mij, dus ik denk dat dante of sunshine de enige mogelijkheden zijn want de andere t's komen niet boven de 100 afaik.

stYnG

Legacy Member
Sunshine heeft de gewoonte om zijn Command Center te binden op 890. Bid D doet net hetzelfde. Het kan toeval zijn, ik beschuldig sunshine absoluut niet.

Xeo Pablo

Legacy Member
Verloren in semi van orly, beste zerg waar ik ooit tegen gespeeld heb.

LiveLarge

Legacy Member
Xeo Pablo zei:
Hij heeft gewonne van veni, mijzelf en xionn. De enige belgische terrans die ik dat zie doen zijn dante, dente en sunshine. Dente is het zeker niet, dante lijkt mij onwaarschijnlijk, dus is sunshine de logischte keuze.

Hij heeft 125 apm geklokt tegen mij, dus ik denk dat dante of sunshine de enige mogelijkheden zijn want de andere t's komen niet boven de 100 afaik.

Geen idee van hoe snel sunshine tegenwoordig speelt, maar vroeger had hij meer als 250 in bw. SC2 telt apm wel trager, en hij zal sowieso nog niet op zijn bw snelheid zitten, maar 125 lijkt mij echt te weinig, of het moet al een belachelijk easy game geweest zijn

wireke

Legacy Member
LiveLarge zei:
Geen idee van hoe snel sunshine tegenwoordig speelt, maar vroeger had hij meer als 250 in bw. SC2 telt apm wel trager, en hij zal sowieso nog niet op zijn bw snelheid zitten, maar 125 lijkt mij echt te weinig, of het moet al een belachelijk easy game geweest zijn

De APM- meeting in starcraft 2 is onlangs aangepast. Pro's halen tussen de 120-180 tegenwoordig ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan