Archief - i! Telenet.To Zoekt ... !i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Editor

Legacy Member
Bij deze vraag ik personen die zich aangesproken voelen mij te contacteren via email of via het gekende kanaal ;).

1.
Aangezien we problemen hebben met de server zoek ik iemand die me even kan helpen bij het configureren van de server op linux.We zouden bij deze dan linux willen draaien op z'n pc en daar dan een volledig goed werkend serverpackage en dergelijke opdraaien en zo alle files op een cd/dvdke branden en deze dan persoonlijk gaan afgeven op telenet!

2.
Onlangs is de Telenet To-Crew ook haar admin forum verloren,dus zijn er mensen die nu al een forum draaien en wat mbytes kunnen missen aan telenet admin gezever mogen ook reageren.Telenet probeert nu wel een algemene oplossing te vinden voor dit probleem dus mss is het zelfs niet nodig,maar toch..Reageer maar.

3.
Het is mogelijk dat er crewveranderingen komen wanneer de server weer vlot draait.Ikzelf moet nog nagaan hoe actief alle admins kunnen zijn en zal zonodig inactive mensen of mensen die gestopt zijn met het spel moeten vervangen door 'new guys' :p.Dus mensen die nog altijd interesse hebben in een jobke als semi-admin.Er wordt wss een regel in TO ingevoerd dat er max 2 mensen per clan worden toegelaten maar deze regel werd al lang bepaald door telenet.Maar iedereen mag mailen naar [email protected] .
De mensen die niet gekozen worden komen op de 'populariteits-lijst' terecht als er later nog mensen nodig zijn.

Bedankt voor het lezen en gelieve enkel nuttige reply's te posten.

Nijntje

Legacy Member
-`Orb!t@l´- zei:
1.
Aangezien we problemen hebben met de server zoek ik iemand die me even kan helpen bij het configureren van de server op linux.We zouden bij deze dan linux willen draaien op z'n pc en daar dan een volledig goed werkend serverpackage en dergelijke opdraaien en zo alle files op een cd/dvdke branden en deze dan persoonlijk gaan afgeven op telenet!

Post gelezen? ;)
Best op internetserver testen en niet lokaal.
Optimalisatie voor I-net /= Lokaal

BZRK

Legacy Member
Forum zal ik wel voor zorgen, ik draai da toch al op mijn webspace en der komt daar anders toch niemand :p

Insanity

Legacy Member
Was G-shot Daar nie bezig met die server of iet?

Peace Insa

Voddie

Legacy Member
ff off topic:
Ik vind het wel mooi van u orbi dat gij in uwe post bijna 15485445 keer "telenet" hebt gezegd. En eigenlijk in naam van telenet spreekt (Zo komt het toch over en zeker ni alleen voor mij)......

En om dan plots een @Skynet.be adres te zien.. daar moestek ff me "rofl"

greetz

H4ns //

Legacy Member
Voddie zei:
ff off topic:
Ik vind het wel mooi van u orbi dat gij in uwe post bijna 15485445 keer "telenet" hebt gezegd. En eigenlijk in naam van telenet spreekt (Zo komt het toch over en zeker ni alleen voor mij)......

En om dan plots een @Skynet.be adres te zien.. daar moestek ff me "rofl"

greetz
owned ^^


mja ff kans wagen voor semi :)
mail comin your way

RuFfRyDeR

Legacy Member
GL ik ken der zelf gene jood van af maar ik zou het eens heel lief aan scorp vragen maar ik betwijfel dat hem daar tijd voor heeft :confused:

want der mag hier eindelijk weer eens leven in komen vind ik want men ping op ZDG is ni stabiel en ni plezant om te spelen

UnD3RD0G

Legacy Member
Voddie zei:
ff off topic:
Ik vind het wel mooi van u orbi dat gij in uwe post bijna 15485445 keer "telenet" hebt gezegd. En eigenlijk in naam van telenet spreekt (Zo komt het toch over en zeker ni alleen voor mij)......

En om dan plots een @Skynet.be adres te zien.. daar moestek ff me "rofl"

greetz


Bedankt voor het lezen en gelieve enkel nuttige reply's te posten.

no comment ...

Chuck

Legacy Member
Voddie zei:
ff off topic:
Ik vind het wel mooi van u orbi dat gij in uwe post bijna 15485445 keer "telenet" hebt gezegd. En eigenlijk in naam van telenet spreekt (Zo komt het toch over en zeker ni alleen voor mij)......

En om dan plots een @Skynet.be adres te zien.. daar moestek ff me "rofl"

greetz

hehehe, ge zijt me voor :rofl:

klag iere ook al plat na da te zien

Editor

Legacy Member
mja gewoon ik ben in telenet ontgoocheld atm.
en wa maakt het nu uit welke isp ik heb oO die telenet's stonden er niet voor een reden ofzo oO i was just typing :p ffkes zien ofda et echt zo overdreven is :).De telenet staat altijd op z'n plaats wa moet ik zetten de bazen ofzo?

Game-crew =/= Telenet.En ik wou erop wijzen dat niet de game-crew maar T de meeste beslissingen neemt.

[-BlackHawk-]

Legacy Member
RuFfRyDeR zei:
want der mag hier eindelijk weer eens leven in komen vind ik want men ping op ZDG is ni stabiel en ni plezant om te spelen

Ben t ook beu om op die suckie dutchie serv te spelen :p

K hoop da et snel gefixed zal zijn

G-ShOt^

Legacy Member
Insanity zei:
Was G-shot Daar nie bezig met die server of iet?

Peace Insa

Ik kan diene mens echt nie in ne mail of via telefoon uitleggen wa allemaal te doen, heb et e paar keer gedaan maar er ging altijd wel iets mis zo te zien.
Als'k ftp access kan krijgen of in Mechelen zelf het is mag gaan doen wilk da wel doen.

Insanity

Legacy Member
G-ShOt^ zei:
Ik kan diene mens echt nie in ne mail of via telefoon uitleggen wa allemaal te doen, heb et e paar keer gedaan maar er ging altijd wel iets mis zo te zien.
Als'k ftp access kan krijgen of in Mechelen zelf het is mag gaan doen wilk da wel doen.


Was geen aanval tegenover u ze, ma 'k las zo da em iemand zocht dus ja kverstond mij er niemeer aan... Toch merci voor uwen uitleg :)
Telenet is mss bang da ge die FTP server nog voor andere dingen zou usen... oeveel plaats zou er daar vrij op zijn? ;)

Peace Insa

Chuck

Legacy Member
Telenet wilt gewoon ni zomaar iemand "onbekend" op hun servers laten. Ge zit immers in een netwerk van servers daar (gameServers) en je zou eventueel iets op de server kunnen achterlaten (waar telenet niets van weet), zodat je de andere servers zou kunnen platleggen bijvoorbeeld :)

Geen access is dus de oplossing, maar natuurlijk houdt dit alles tegen om ons veel speelplezier te gunnen in onze community. Zeker omdat het linux servers zijn, en Aot in de eerste plaats gemaakt is om op windows te draaien.
De installatie op linux is een stukje moeilijker.

De server heeft ook zijn invloed op de community...
Ik heb lang mails zitten te beantwoorden (soort van helpdesk), en dat was één van mijn belangrijkste taken iere, maar sinds een 3-tal maanden is er niet één mail meer gekomen van mensen die problemen hebben enzo.
Blijkbaar komen er dus niet veel nieuwelingen meer bij, en dat heeft grotendeels te maken met de server die reeds lange tijd niet deftig werkt :(

Hopelijk komt er snel verandering in !

greetz

TooChé

Legacy Member
da het snel maar werkt, want daar heeft chuck gelijk! Zonder server is er amper een community en zijn 'potentiële nieuwe spelers' ook minder aangetrokken.
Anyway, ik geef me weer op voor (semi) admin !

H4ns //

Legacy Member
Lightke zei:
da het snel maar werkt, want daar heeft chuck gelijk! Zonder server is er amper een community en zijn 'potentiële nieuwe spelers' ook minder aangetrokken.
Anyway, ik geef me weer op voor (semi) admin !
long time no seen :wtf:

grappig wel ..

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
eerst geef je op en dan wil je terug?
n1 :rofl:
make up your mind

st0rmr1d3r

Legacy Member
-=2H@RD2KiLL=- zei:
eerst geef je op en dan wil je terug?
n1 :rofl:
make up your mind
:wtf:
telenet = d00d atm :s
en ZdG zit 9/10 altijd vol me de telenet comm.
fix it !
waar is den tijd dat ge u een plaatsje moest hijgen op de pandora server? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan