Editor
Legacy Member
Bij deze vraag ik personen die zich aangesproken voelen mij te contacteren via email of via het gekende kanaal
.
1.
Aangezien we problemen hebben met de server zoek ik iemand die me even kan helpen bij het configureren van de server op linux.We zouden bij deze dan linux willen draaien op z'n pc en daar dan een volledig goed werkend serverpackage en dergelijke opdraaien en zo alle files op een cd/dvdke branden en deze dan persoonlijk gaan afgeven op telenet!
2.
Onlangs is de Telenet To-Crew ook haar admin forum verloren,dus zijn er mensen die nu al een forum draaien en wat mbytes kunnen missen aan telenet admin gezever mogen ook reageren.Telenet probeert nu wel een algemene oplossing te vinden voor dit probleem dus mss is het zelfs niet nodig,maar toch..Reageer maar.
3.
Het is mogelijk dat er crewveranderingen komen wanneer de server weer vlot draait.Ikzelf moet nog nagaan hoe actief alle admins kunnen zijn en zal zonodig inactive mensen of mensen die gestopt zijn met het spel moeten vervangen door 'new guys'
.Dus mensen die nog altijd interesse hebben in een jobke als semi-admin.Er wordt wss een regel in TO ingevoerd dat er max 2 mensen per clan worden toegelaten maar deze regel werd al lang bepaald door telenet.Maar iedereen mag mailen naar [email protected] .
De mensen die niet gekozen worden komen op de 'populariteits-lijst' terecht als er later nog mensen nodig zijn.
Bedankt voor het lezen en gelieve enkel nuttige reply's te posten.
.1.
Aangezien we problemen hebben met de server zoek ik iemand die me even kan helpen bij het configureren van de server op linux.We zouden bij deze dan linux willen draaien op z'n pc en daar dan een volledig goed werkend serverpackage en dergelijke opdraaien en zo alle files op een cd/dvdke branden en deze dan persoonlijk gaan afgeven op telenet!
2.
Onlangs is de Telenet To-Crew ook haar admin forum verloren,dus zijn er mensen die nu al een forum draaien en wat mbytes kunnen missen aan telenet admin gezever mogen ook reageren.Telenet probeert nu wel een algemene oplossing te vinden voor dit probleem dus mss is het zelfs niet nodig,maar toch..Reageer maar.
3.
Het is mogelijk dat er crewveranderingen komen wanneer de server weer vlot draait.Ikzelf moet nog nagaan hoe actief alle admins kunnen zijn en zal zonodig inactive mensen of mensen die gestopt zijn met het spel moeten vervangen door 'new guys'
.Dus mensen die nog altijd interesse hebben in een jobke als semi-admin.Er wordt wss een regel in TO ingevoerd dat er max 2 mensen per clan worden toegelaten maar deze regel werd al lang bepaald door telenet.Maar iedereen mag mailen naar [email protected] .De mensen die niet gekozen worden komen op de 'populariteits-lijst' terecht als er later nog mensen nodig zijn.
Bedankt voor het lezen en gelieve enkel nuttige reply's te posten.




