vortex12
Legacy Member
Aangezien dit niet echt over KOT gaat maak ik ff nieuwe tread.
Mijn probleem is dus dat ik niet kan connecten naar de KOT realm
Dit zegt men
Gateway editor
Kan iemand me mssn helpen ?
Mijn probleem is dus dat ik niet kan connecten naar de KOT realm
Dit zegt men
Gateway editor
Kan iemand me mssn helpen ?
