Archief - HT-Quiz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
Remember die HT-Quiz?

De uitslagen zijn bekend, en zijn te vinden op http://hattrick.student.utwente.nl/~bxt/quizscores.php



Per onderdeel:
Klassement België
1. Taillieu 5 (30 sec.)
2. Tn-Cauwelier 5 (53 sec.)
3. FRANZZZ 5 (56 sec.)


Woooooot :D

Eat that allemaal :p

Kben ook de eerste Tn-er in het totaal klassement, namelijk op de 62ste plaats

62. Tn-Cauwelier Jannebananne 361 9 5 8 22


Eat that, zeg nu nog keer de reden waarom ik geen mod ben? ;)

Timmie

Legacy Member
Niet slecht ether, maar nu moet ge wel niet beginnen zagen over supporter :)

Marginale

Legacy Member
132. Tn-FlatLiner FCMarginal 140 4 3 12 19

tkon nog veel slechter alsek da lijstje zie :)

SIO

Legacy Member
299. SiO staafies 258 4 4 7 15

YAIH ni menne leste, EAT THAT


edit: waar ether 2'es is: 25. SiO staafies 38 4 4 7 15 , da kan ni moeilijk geweest zijn want ik volg da amaal ni want da intereseert me geen r**t ;)

en ge zijt gene mod omda we u ni verstaan, al vergete? :p wiiiiiiiiiii

Ether

Legacy Member
U verstaat mij niet?

Wat is er mis met mijn getypte zinnen?


Ask timmie, ik praat zoals ik typ, ik ben tenminste eerlijk :tongue:

Archeoloogke

Legacy Member
Tis ma best dat ik nie meegedaan heb aan die quiz, als ik die vragen zie wist ik er toch niet zoveel van. :D

SIO

Legacy Member
Ether zei:
U verstaat mij niet?

Wat is er mis met mijn getypte zinnen?


Ask timmie, ik praat zoals ik typ, ik ben tenminste eerlijk :tongue:
kgaat korthoude :) GE ZAAGT

ik ben tenminste eerlijk ;)
gewoon de mods zijn gekoze, laat ze hun werk doen en wij genieten wel (en geven hun wa werk he :p). En focust u maar op hogeschool gij :)

Krosser

Legacy Member
Ether zei:
U verstaat mij niet?

Wat is er mis met mijn getypte zinnen?


Ask timmie, ik praat zoals ik typ, ik ben tenminste eerlijk :tongue:

Vraag is of ge mod moogt worden van testforum :)

Ether

Legacy Member
SIO zei:
kgaat korthoude :) GE ZAAGT

ik ben tenminste eerlijk ;)
gewoon de mods zijn gekoze, laat ze hun werk doen en wij genieten wel (en geven hun wa werk he :p). En focust u maar op hogeschool gij :)



Bah, hij hebt ook geen humor in je leven e :p

Kvind kik da nie erg dak geen mod ben, das toch alleen maar meer werk + Kzou men schrijfstijl moeten aanpassen :p Kvind enkel leuk om daar af en toe keer over te zagen :p


Ten 2de: Kga naar unief :tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan