Archief - HT: Dilemma

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stvw

Legacy Member
Sorry voor de nieuwe topic maar tis al tegen morgen dat ik een deftig antwoord zou nodig hebben :bow:

Stand in mijn league ziet er als volgt uit:

Team Gespeeld Goals Punten
1. R.S.C.V. Vremde 45 - 10 34

2. the winners 2004 42 - 9 33
3. burners 38 - 22 25
4. kvanty 40 - 30 22
5. FC.Doof2004 25 - 25 15
6. SV Kortrijk 31- 40 12

7. Brugse Marginalen I 12 - 37 10
8. de sennekes 0 - 60 1

Rood ben ik ...

Nu luidt de vraag als volgt:
De limiet om direct te promoveren ligt op de moment exact op 34 punten ...
55 voor en 8 tegendoelpunten.
Volgens mij zal die limiet nog een punt dalen en dan ben ik de "Jos" want ik wil namelijk in VI blijven (men eerste volledige seizoen) dus direct promoveren wil ik niet ...
Zou ik het het durven om te piccen en zo door de (gegarandeerde) winst van de 2de in de stand namelijk de Winners mijn 1ste plaats aan die ploeg te laten en zo ook een bijbehorende extra 100k (1ste plaats en quali ong) te ontlopen?
En is er dan misschien kans dat die Winners direct promoveren of zou het niet allemaal zo'n vaart lopen?

mvg

Timmie

Legacy Member
Dalen zal die limiet niet, eerder nog 2 punten stijgen ofzo. Als ge verliest denk ik dat ge zowiezo in VI blijft.

Ex0dus

Legacy Member
stvw zei:
Sorry voor de nieuwe topic maar tis al tegen morgen dat ik een deftig antwoord zou nodig hebben :bow:

Stand in mijn league ziet er als volgt uit:

Team Gespeeld Goals Punten
1. R.S.C.V. Vremde 45 - 10 34

2. the winners 2004 42 - 9 33
3. burners 38 - 22 25
4. kvanty 40 - 30 22
5. FC.Doof2004 25 - 25 15
6. SV Kortrijk 31- 40 12

7. Brugse Marginalen I 12 - 37 10
8. de sennekes 0 - 60 1

Rood ben ik ...

Nu luidt de vraag als volgt:
De limiet om direct te promoveren ligt op de moment exact op 34 punten ...
55 voor en 8 tegendoelpunten.
Volgens mij zal die limiet nog een punt dalen en dan ben ik de "Jos" want ik wil namelijk in VI blijven (men eerste volledige seizoen) dus direct promoveren wil ik niet ...
Zou ik het het durven om te piccen en zo door de (gegarandeerde) winst van de 2de in de stand namelijk de Winners mijn 1ste plaats aan die ploeg te laten en zo ook een bijbehorende extra 100k (1ste plaats en quali ong) te ontlopen?
En is er dan misschien kans dat die Winners direct promoveren of zou het niet allemaal zo'n vaart lopen?

mvg
jah, pic gewoon en hoop erop dache verliest :)

maar over die limiet, ik d8 dat die hoger lag, 37 of 38 punten? als da zo is zou ek nu MOTSen en zien dache eerste eindigt maar dan de kwalificatiematch gewoon verliezen :) dan hedde al geld omdache 1ste eindigt en ge moogt nog is jaartje VI doen ;)

greetz

Timmie

Legacy Member
Mja als hij wint denk ik dat em rechtstreeks promoveert, tis randgeval. Als ge zeker wilt zijn dat ge niet hoeft te promoveren, verlies dan ;)

stvw

Legacy Member
Timmie zei:
Dalen zal die limiet niet, eerder nog 2 punten stijgen ofzo. Als ge verliest denk ik dat ge zowiezo in VI blijft.

ja idd verkeerd geformuleerd ... ik bedoelde tegenover het scenario dat ie gewoon weer 3 punten meer word (bij winst dus) ...

swat ik zou het wel fijn vinden moest ik nu verliezen en de 2de in de reeks daardoor eerst laten worden en laten promoveren :D die wilde da ook ni :p

Archeoloogke

Legacy Member
Ik snap da toch nie ze...ge zijt dan keer eerstes en ge wilt dan nie promoveren. :p


Strx moogde nog jaren wachten wann. ge gaat promoveren (want de klasses worden toch sterker?)

Olivier.vdb

Legacy Member
Wie weet: mss wil dien 2de ook niet promoveren :p en gaat die mss ook piccen :p

Timmie

Legacy Member
Als hij dan ook verliest, dan speelt em zowiezo kwailifcatie. Dus dan kan em nog verliezen daar..

sjoene

Legacy Member
maja, gelijk spel zou beste zijn waar, ge zijt eerste, hebt die bonus, stadion vol tijdens kwali diege dan verliest:)

bonus plus de helft van de stadioninkomsten ebde dan e:)

Olivier.vdb

Legacy Member
Zie gewoon da ge nu kampioen speelt en stel uw B-elftal ofzo op tijdens kwalificatie he :unsure:

Nookiedog

Legacy Member
mja uw team eeft nie echt goei stats om deftig te kunne meedraaien in 5e dus misschien idd beter van te blijve :)

stvw

Legacy Member
Archeoloogke zei:
Ik snap da toch nie ze...ge zijt dan keer eerstes en ge wilt dan nie promoveren.


Strx moogde nog jaren wachten wann. ge gaat promoveren (want de klasses worden toch sterker?)

==>

Nookiedog zei:
mja uw team eeft nie echt goei stats om deftig te kunne meedraaien in 5e dus misschien idd beter van te blijve

Heb dus idd de ploeg nog bijlange niet om nu al terug in V te gaan spelen ... enja wete ... ik vind het niet erg om mss nog een seizoen of 2 te moeten spelen in VI tis dat ik nog maar 1,5 seizoen met dit team speel ;)


Olivier.vdb zei:
Zie gewoon da ge nu kampioen speelt en stel uw B-elftal ofzo op tijdens kwalificatie he :unsure:

:doh: Waar gaat de topic nu over ... ;)

Als ik win ga ik met 75% zekerheid ineens naar V (tegen mijn goesting dus)
Als ik niet win (Gelijkspeel of Verlies) sta ik ALTIJD 2de (de Winners krijgen zowiezo een 5-0 WO overwinning)

btw iemand tips om te verliezen en toch geen training te verliezen ... aanvallers als verdedigers zetten ofzo? da zou tohc moeten helpen nietwaar?

sjoene

Legacy Member
kwil ook verlieze vantweeklend:d

dus kpic, kspeel 5-4-1, aanvallers vanachter, topscoorder wel vanvoor, en sjust mijn trainees spele

stvw

Legacy Member
ik denk dat ik 2-5-3 ga spelen met verdedigers vanvoor en aanvallers vanachter ... heb toch niet echt een spits die topscoorder kan worden ;)

NoReason

Legacy Member
stvw zei:
ik denk dat ik 2-5-3 ga spelen met verdedigers vanvoor en aanvallers vanachter ... heb toch niet echt een spits die topscoorder kan worden ;)
vergeet vooral nie om uw keeper te wisselen door uw clown ofzo :)

SIO

Legacy Member
pff man winnen moeie doen, klasse hoger is meer sponsorgeld etc, als ge ni meekunt zakte erna weer, simpel, zeker eerst probere

BuffaloKampioen

Legacy Member
geef gewoon verkeerde orders in waar als ge wilt verliezen

stvw

Legacy Member
Heb gekozen om te verliezen ... ik had aan 1-0 genoeg om direct te promoveren blijkt nu na de wedstrijden dus ben ik toch wel blij ... men concurrent verstaat er duidelijk de ballen van en was allesbehalve blij toen ik hem proficiat wenste met zen kampioen spelen :D

soit ... die jongen kan nu kwali spelen en normaal verliestem want die uit V komt is een pak te goed :p
Ik kon nooit iets gaan doen in die league dusja ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan