Archief - How Old Are You Really?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Leeftijd!


  • Totaal aantal stemmers
    272
  • Opiniepeiling gesloten.

eltorro

Legacy Member
bij [FAC] zitte nog wel wa oude rotten van achter in de 30 etc

dal = teh 16-18 years
screw = teh ch"3473"rs ^^

m4rt1n0

Legacy Member
eltorro zei:
bij [FAC] zitte nog wel wa oude rotten van achter in de 30 etc

dal = teh 16-18 years
screw = teh ch"3473"rs ^^

feit da ge da nodig vindt/vond om da nog is te zeggen, heeft mijn gedacht over dal en dan u int algemeen toch wel veranderd

bij deze deze offtopic

Boukreev

Legacy Member
bartichello zei:
just got 19 todaaay feels so good :|

happy b-day wel stom dat ik niet happy birthday mag zinge :)

[18:14) <+firion> ben je vandaag jarig ?
[18:14] <@[OC]Bartichello> ja
[18:14] <+firion> omg zeg dan iets e
[18:14] <+firion> happy b-day
[18:14] <@[OC]Bartichello> :p
[18:15] <@[OC]Bartichello> thx
[18:15] <+firion> geef me ts channel en ik zal zinge
[18:15] <+firion> :D
[18:16] <@[OC]Bartichello> plz nie zingen
[18:16] <+firion> je weet niet wat je mist
[18:16] <@[OC]Bartichello> :p
[18:16] <+firion> ik heb een prachtig timbre
[18:17] <+firion> :p
[18:17] <@[OC]Bartichello> heb ik gehoord van bull en bern :p

bartichello

Legacy Member
Firion zei:
happy b-day wel stom dat ik niet happy birthday mag zinge :)

[18:14) <+firion> ben je vandaag jarig ?
[18:14] <@[OC]Bartichello> ja
[18:14] <+firion> omg zeg dan iets e
[18:14] <+firion> happy b-day
[18:14] <@[OC]Bartichello> :p
[18:15] <@[OC]Bartichello> thx
[18:15] <+firion> geef me ts channel en ik zal zinge
[18:15] <+firion> :D
[18:16] <@[OC]Bartichello> plz nie zingen
[18:16] <+firion> je weet niet wat je mist
[18:16] <@[OC]Bartichello> :p
[18:16] <+firion> ik heb een prachtig timbre
[18:17] <+firion> :p
[18:17] <@[OC]Bartichello> heb ik gehoord van bull en bern :p

mja ik kan der nie goed tegen als mensen voor mij zingen.. da word ik een beetje :unsure: :eek:

Brock

Legacy Member
*kuch*
Voters: 243
*kuch*

Nu ben ik wel overtuigd dat we een correct beeld hebben van de ET community ( helft van voters hier nog nooit gezien :) )
Of hebben we hier gewoon met een massaal stil publiek te doen?

Talos

Legacy Member
Brock zei:
*kuch*
Voters: 243
*kuch*

Nu ben ik wel overtuigd dat we een correct beeld hebben van de ET community ( helft van voters hier nog nooit gezien :) )
Of hebben we hier gewoon met een massaal stil publiek te doen?

Tja dat krijg je met forums die toegangkelijk zijn voor iedereen.

pntzi .

Legacy Member
nog 12 dagen en kben 18 ! dus kwacht nog ff me te voten !

(kheb dus op 16-18 gevote)

eltorro

Legacy Member
btw deze poll is toch wel nuttig om te zegge da het leeuwendeel van de mensen die ET spelen 18+ is? (en niet 15 zoals vele doemdenkers zeggen


m4rt1n0 zei:
feit da ge da nodig vindt/vond om da nog is te zeggen, heeft mijn gedacht over dal en dan u int algemeen toch wel veranderd

bij deze deze offtopic

eggg... ooit gehoord van galgenhumor? ach, ik verbaas mij der al langer ni meer over wa gij denkt martino, kweet gewoon ni wa der altijd mis is... :unsure: , n/o irl =! games :offtopic:

m4rt1n0

Legacy Member
kvond het gewoon extreem voos omda ge de ne war van verliest door ene die dan al dan niet cheat om da terug op de rakelen excuseer als ik daar de humor nie van inzie.

en van u zin snap ik eigenlijk nix
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan