Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anch zei:eh. Dat was ik niet hoor!

eltorro zei:bij [FAC] zitte nog wel wa oude rotten van achter in de 30 etc
dal = teh 16-18 years
screw = teh ch"3473"rs ^^
bartichello zei:just got 19 todaaay feels so good :|





Firion zei:happy b-day wel stom dat ik niet happy birthday mag zinge![]()
[18:14) <+firion> ben je vandaag jarig ?
[18:14] <@[OC]Bartichello> ja
[18:14] <+firion> omg zeg dan iets e
[18:14] <+firion> happy b-day
[18:14] <@[OC]Bartichello>
[18:15] <@[OC]Bartichello> thx
[18:15] <+firion> geef me ts channel en ik zal zinge
[18:15] <+firion>
[18:16] <@[OC]Bartichello> plz nie zingen
[18:16] <+firion> je weet niet wat je mist
[18:16] <@[OC]Bartichello>
[18:16] <+firion> ik heb een prachtig timbre
[18:17] <+firion>
[18:17] <@[OC]Bartichello> heb ik gehoord van bull en bern![]()

Senator zei:lol nee dat was jij niet, maar nu je er toch over begint
hij had wat weg van jou, buiten het feit dat hem Iers was

Brock zei:*kuch*
Voters: 243
*kuch*
Nu ben ik wel overtuigd dat we een correct beeld hebben van de ET community ( helft van voters hier nog nooit gezien)
Of hebben we hier gewoon met een massaal stil publiek te doen?
Mayh3M zei:Naya zit ergens midden in de 50 geloof ik![]()
m4rt1n0 zei:feit da ge da nodig vindt/vond om da nog is te zeggen, heeft mijn gedacht over dal en dan u int algemeen toch wel veranderd
bij deze deze offtopic
, n/o irl =! games 