Archief - Houwdu oge ope

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
A number of additional accounts and CD keys have been tied to the use of a hack or cheat program while playing Warcraft III on Battle.net. In keeping with our aggressive stance against cheating, we have permanently closed 7,400 Warcraft III accounts. 3,500 of the Warcraft III CD keys used with the now-closed accounts have been banned from ladder play for one month, and 1,000 more have been banned from ladder play permanently. Repeat offenders risk having their CD keys disabled, which will result in the permanent removal of their copies of Warcraft III from Battle.net.
We will continue to monitor Battle.net for cheating and take action as needed. If you would like to report additional instances of hacking or cheating, please notify us at [email protected]. A false report filed by one player against another will not result in the actions described above.

As always, thank you for your continued support; with your help we have been able to keep Battle.net a fun and safe place to play Blizzard games.



Welke naps hunne acc zijn der gereset?

Noob_Jelle (BEL) zen acc is locked van bnet ladder

nogatsira

Legacy Member
kvin da nogal vrij harde ripoff van bnet.
ge koopt game en ze kunne u permbanne.
mijn broer is banned geweest voor maand en hij cheat nieeens :s hij speelde roc en elke noob zit daar te kakke van maphack (meeste doen da in roc ook) en as ge dan pertoeval is 2 keer creepjackt ofzo dan banne ze u voor een maand TT

kende gij een ander game da ze uw account kunne afpakke door cheats?
counterstrike zit er vol van en al die ander games.

cheaters op warcraft zijn wel vervelender enzo mor dan nog => diefstallerij!

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Blizzard doe tenminste iets om cheater te pakken.

Als ge cheat op bnet en ze pakke u --> pech, da is't risico da ge loopt..

en den eerste keer krijgde gewoon reset van acc en ge kunt een maand geen ladder games spele, 2de x is perm man

Tesla

Legacy Member
Oh ja, laten we helemaal niets doen tegen cheaters. Wat een geniaal idee! :ironic:

Musk

Legacy Member
en denk maar niet dat de mannen van bnet allemaal replays zitten te kijken vnan mensen die creepjacken, ze kunnen dat gewoon autochecken eh -_-

nogatsira

Legacy Member
Turtle_Bigben zei:
Idd, ze gaan echt geen onschuldigen gaan bannen.

mijn broer hebbe ze zo gehad en eum .. ze doen da met program ofzo ni , die zien da echt wel na. als het met program ging konde ze da program eve goe via blizzard late runne da ge ni kon connecte met maphack eh?!

Daedie

Legacy Member
euhm, gij betaalt voor een spel, ge krijgt singleplayer campaigns, skirmish, LAN-mogelijkheid EN de mogelijk om op BNET te mogen spelen INDIEN gij u houdt aan de door blizzard (zeker niet onredelijke!!) opgestelde regelmenten. houdt ge u niet aan deze regels, dikke BAN op uw klote. speelt dan maar singleplayer en botmatchkes verder he. Dan moogt ge cheaten. (wel spijtig voor de onschuldigen, maar cheater moeten bevochten worden).

Sliver

Legacy Member
nogatsira zei:
mijn broer hebbe ze zo gehad en eum .. ze doen da met program ofzo ni , die zien da echt wel na. als het met program ging konde ze da program eve goe via blizzard late runne da ge ni kon connecte met maphack eh?!

Zoals ge zou moeten weten komen er voor elk game constant nieuwe hacks uit, tis dus onmogelijk da ge ni zou kunnen connecten met nen cheat want dan gade toch maar gewoon ff de nieuwe downloaden.

Blizzard mensen zoeken dus gewoon zelf op het net naar de nieuwste cheats en zorgen dan dat battle.net deze kan herkennen (eventueel dmv patch). Da geheel laten ze een tijdje lopen en dan bannen ze alle spelers die in de loop van die periode met een hack hebben geconnect, net zoals ze verdienen.
Direct bannen is ook ni echt slim want dan gaan ze snel tegen al hun haxor vriendjes vertellen dat bnet de laatste hax herkent en gaan ze wederom op zoek naar nieuwe :p

GeTa

Legacy Member
wat moeten ze dan doen? wachten tot er 1000 mensen hebben gecheat en ze dan bannen?

ChfZ | Hanky

Legacy Member
gewoon zoals nu, ineens bekend make da ze mass mense hebbe gebanned..

nogatsira

Legacy Member
Sliver zei:
Zoals ge zou moeten weten komen er voor elk game constant nieuwe hacks uit, tis dus onmogelijk da ge ni zou kunnen connecten met nen cheat want dan gade toch maar gewoon ff de nieuwe downloaden.

Blizzard mensen zoeken dus gewoon zelf op het net naar de nieuwste cheats en zorgen dan dat battle.net deze kan herkennen (eventueel dmv patch). Da geheel laten ze een tijdje lopen en dan bannen ze alle spelers die in de loop van die periode met een hack hebben geconnect, net zoals ze verdienen.
Direct bannen is ook ni echt slim want dan gaan ze snel tegen al hun haxor vriendjes vertellen dat bnet de laatste hax herkent en gaan ze wederom op zoek naar nieuwe :p


en waar haalde dieje BS?
waarom zoude dan replays van maphackers moete sture?

ChfZ | Hanky

Legacy Member
omda blizzard onmogelijk miljoenen mensen tegelijk kan observen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan