Carrotman
Legacy Member
Ik vraag mij af of iemand van jullie de hoogste rank heeft gehaald?
"GENERAL" dus?
Ik daarnet, Light Weapons, Cov. Ops., Heavy Weapons, ... Allemaal completed
Maar 't was dan ook wel in een server waar er 10 maps x 20 minuten werd gespeeld

Als je "GENERAL" bent, komt er op je scherm: You are an assassin... Kan je dan nog iets meer ofzo?
"GENERAL" dus?
Ik daarnet, Light Weapons, Cov. Ops., Heavy Weapons, ... Allemaal completed

Maar 't was dan ook wel in een server waar er 10 maps x 20 minuten werd gespeeld

Als je "GENERAL" bent, komt er op je scherm: You are an assassin... Kan je dan nog iets meer ofzo?



