Archief - Hoogste rank?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrotman

Legacy Member
Ik vraag mij af of iemand van jullie de hoogste rank heeft gehaald?
"GENERAL" dus?
Ik daarnet, Light Weapons, Cov. Ops., Heavy Weapons, ... Allemaal completed :p
Maar 't was dan ook wel in een server waar er 10 maps x 20 minuten werd gespeeld :scream: :sleep:
Als je "GENERAL" bent, komt er op je scherm: You are an assassin... Kan je dan nog iets meer ofzo? :)

Denzel

Legacy Member
meerendel van de mensen hier spelen niet voor ranks, ze spelen meerendeels op goei publics servers waar enkel stopwatch/objective is enzo

en clanwars, en daar maakt xp geen aars uit, als uw team maar wint

<o/ lets go !

*HeLLRaZoR*

Legacy Member
Denzel zei:
meerendel van de mensen hier spelen niet voor ranks, ze spelen meerendeels op goei publics servers waar enkel stopwatch/objective is enzo

en clanwars, en daar maakt xp geen aars uit, als uw team maar wint

<o/ lets go !

goed gezegd :love: :niceone:

BaNoRaC

Legacy Member
i ² denzel

ma das niet zo uitzonderlijk hoor

als ge u daar hard op concentreert kunde da op 6 maps krijgen ook

.!$i$_

Legacy Member
wie doet dat nu nog?
dat deed ik toen ik veel speelde op van ddie campaign shit servers

Crazy Killer

Legacy Member
zijn al vaak threads over geweest !
slotje tbh
andere admin want broq is naar bbq :(

m4rt1n0

Legacy Member
assasin is gewoon lvl 4 covops, dan kan je eender welke klasse met eender hoeveel health met 1 backstab neersteken

omaha

Legacy Member
m4rt1n0 zei:
assasin is gewoon lvl 4 covops, dan kan je eender welke klasse met eender hoeveel health met 1 backstab neersteken

gaat dat gewoon ook al niet ?

pyRomAni@c

Legacy Member
Carrotman zei:
Ik vraag mij af of iemand van jullie de hoogste rank heeft gehaald?
"GENERAL" dus?
Ik daarnet, Light Weapons, Cov. Ops., Heavy Weapons, ... Allemaal completed :p
Maar 't was dan ook wel in een server waar er 10 maps x 20 minuten werd gespeeld :scream: :sleep:
Als je "GENERAL" bent, komt er op je scherm: You are an assassin... Kan je dan nog iets meer ofzo? :)
carrot ga toch terug CoD spelen en als je ET wil leren speel dan op de goede servers en ga in een clan :D

m4rt1n0

Legacy Member
omaha zei:
gaat dat gewoon ook al niet ?

int begin nog wel bij alle classes behalve medic, maar vanaf lvl 2 battle sense of als het team 2 medics of meer heeft, dan gaat dat niet meer

Evil_eye

Legacy Member
m4rt1n0 zei:
int begin nog wel bij alle classes behalve medic, maar vanaf lvl 2 battle sense of als het team 2 medics of meer heeft, dan gaat dat niet meer

maw backstab doet 100 hp damage voor een gewone class

GijsDetienne

Legacy Member
Generaal worden kan iedereen??? Waarom niet? MA speel SW veel interessanter :music:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan