Archief - hoe register je in wow

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sneaka

Legacy Member
ik zou graag willen wete waar je je moet registere want ik moet account aanmake bij wow in het spel dus waar zou ik dat kunnen doen ik weet geen raad :cry: :cry: :cry:

QuoteRevival

Legacy Member
sneaka zei:
ik zou graag willen wete waar je je moet registere want ik moet account aanmake bij wow in het spel dus waar zou ik dat kunnen doen ik weet geen raad :cry: :cry: :cry:

spelleke nie downen he, dat is uw eerste les , dat ge niets zijt met een illegale download of een kopij van een MMORPG :applause:

NecromanX

Legacy Member
QuoteRevival zei:
spelleke nie downen he, dat is uw eerste les , dat ge niets zijt met een illegale download of een kopij van een MMORPG :applause:

das nu ook niet echt waar :ironic: maar sneaka je kan nog altijd hopen op een vroege open beta waar iedereen kan aan mee doen

ace4ever

Legacy Member
NecromanX zei:
das nu ook niet echt waar :ironic: maar sneaka je kan nog altijd hopen op een vroege open beta waar iedereen kan aan mee doen

Ah neee en mijnheer kan aan een gratis account komen bij mmorpg's of wa? (tenzij je natuurlijk achtersten kust van gamesites of zo)
Bullshit, ge moet een geldig serie nummer hebben om een account aan te maken.
Ja uw cd'tje met het spel kan je wel downen maar dat is niet de pointe he :wtf:

Phoo

Legacy Member
ace4ever zei:
Ah neee en mijnheer kan aan een gratis account komen bij mmorpg's of wa? (tenzij je natuurlijk achtersten kust van gamesites of zo)
Bullshit, ge moet een geldig serie nummer hebben om een account aan te maken.
Ja uw cd'tje met het spel kan je wel downen maar dat is niet de pointe he :wtf:

je kan altijd op de account van een vriend spelen of een reserve account krijgen van een vriend :ironic:

Snakerz

Legacy Member
We're sorry, but we are no longer accepting applications for the World of Warcraft European Beta Test.
Thank you for your interest, and watch www.blizzard-europe.com for news on future public Beta Tests.

er komt dus wss ook nen Open Beta Test :niceone:

Harlequin

Legacy Member
Snakerz zei:
We're sorry, but we are no longer accepting applications for the World of Warcraft European Beta Test.
Thank you for your interest, and watch www.blizzard-europe.com for news on future public Beta Tests.

er komt dus wss ook nen Open Beta Test :niceone:

Jep 10 dagen voor de officiële release gaan ze waarschijnlijk een open beta doen.
Dat bespaard hun moeite, hebben ze direct een soort van demo.

Phoo

Legacy Member
Harlequin zei:
Jep 10 dagen voor de officiële release gaan ze waarschijnlijk een open beta doen.
Dat bespaard hun moeite, hebben ze direct een soort van demo.

denk dat het eerder een 3 weken tot een maand gaat zijn voor een open beta zoals men meestal doet voor een open beta.

rbn-

Legacy Member
Harlequin zei:
Jep 10 dagen voor de officiële release gaan ze waarschijnlijk een open beta doen.
Dat bespaard hun moeite, hebben ze direct een soort van demo.

Een stresstest van 10 dagen?? Sure....

BoSTeLS

Legacy Member
die stresstest van de moment???

is da den amerikaanse open beta ?

Fuzetsu

Legacy Member
BoSTeLS zei:
die stresstest van de moment???

is da den amerikaanse open beta ?


Soort van...

100000 keys geven ze weg, die kunt ge een week gebruiken ALS ge een US inwoner zijt...

Ikzelf heb een manier gevonden om dat te omzeilen ^_^

Phoo

Legacy Member
lol door gewoon een gamespyid aan te maken en invullen als je van usa bent

Destroybe

Legacy Member
Phoo zei:
lol door gewoon een gamespyid aan te maken en invullen als je van usa bent
lol nee is toch wel beetje beter verbeveiligd

nu mer hope da we der bij zijn he tas
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan