Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sneaka zei:ik zou graag willen wete waar je je moet registere want ik moet account aanmake bij wow in het spel dus waar zou ik dat kunnen doen ik weet geen raad![]()
![]()
![]()
QuoteRevival zei:spelleke nie downen he, dat is uw eerste les , dat ge niets zijt met een illegale download of een kopij van een MMORPG :applause:
NecromanX zei:das nu ook niet echt waar :ironic: maar sneaka je kan nog altijd hopen op een vroege open beta waar iedereen kan aan mee doen

ace4ever zei:Ah neee en mijnheer kan aan een gratis account komen bij mmorpg's of wa? (tenzij je natuurlijk achtersten kust van gamesites of zo)
Bullshit, ge moet een geldig serie nummer hebben om een account aan te maken.
Ja uw cd'tje met het spel kan je wel downen maar dat is niet de pointe he![]()
Snakerz zei:We're sorry, but we are no longer accepting applications for the World of Warcraft European Beta Test.
Thank you for your interest, and watch www.blizzard-europe.com for news on future public Beta Tests.
er komt dus wss ook nen Open Beta Test![]()
Harlequin zei:Jep 10 dagen voor de officiële release gaan ze waarschijnlijk een open beta doen.
Dat bespaard hun moeite, hebben ze direct een soort van demo.
Harlequin zei:Jep 10 dagen voor de officiële release gaan ze waarschijnlijk een open beta doen.
Dat bespaard hun moeite, hebben ze direct een soort van demo.
BoSTeLS zei:die stresstest van de moment???
is da den amerikaanse open beta ?
lol nee is toch wel beetje beter verbeveiligdPhoo zei:lol door gewoon een gamespyid aan te maken en invullen als je van usa bent
Destroybe zei:lol nee is toch wel beetje beter verbeveiligd
nu mer hope da we der bij zijn he tas
