ik denk dat animal crossing wat leuker is,of tenminste een langere levensduur(al heeft harvest moon ook al +-90 uur)
Het leuke aan ac is dat het gebruik maakt van de interne klok,dus feestdagen ,winter,zomer etc. veranderen het zicht int spel en er is veel text,dus altijd wel iets nieuws dat je hoort.
Als je nog iemand zou kennen die het spel ook heeft kan je op bezoek gaan in hun stadje,briefjes achterlaten met uw eigen text ,zelfs appels stelen en bomen omhakken

Dus na het uitbundig spelen kan je altijd eens voor een half uurtje terugkeren om te zien wat er gebeurt is enz...echt wel alleen nintendo die met zoiets leuks kan afkomen.
