slimfit
Legacy Member
Wij hebben dus onze eigen server, dus wil daar HLTV proxy op laten draaien, ik download die dictated server open de HLTV.exe connect na server doe rconlogin en wil demo starten door bv. "record pcw_blah" en als hem dan wilt recorden geeft hem da :
"Recording initialized.
WARNING! DemoFile:
tartRecording: coudn't open demo file test-0409131621-cs_italy.dem."
en dit was dan juist bij de map italy, die just op stond...
En hij record dus nie en ik snap dus nie hoe da komt
+ ik heb ook zon tooltje gedownt: HLTV tool (by marach
)en daar geef ik dan ip + poort + rcon in en wilt hem dus helemaal niks doen. 
Dus kan iemand mij helpen om da aan de praat te krijgen.
"Recording initialized.
WARNING! DemoFile:
tartRecording: coudn't open demo file test-0409131621-cs_italy.dem." en dit was dan juist bij de map italy, die just op stond...
En hij record dus nie en ik snap dus nie hoe da komt
+ ik heb ook zon tooltje gedownt: HLTV tool (by marach
)en daar geef ik dan ip + poort + rcon in en wilt hem dus helemaal niks doen. 
Dus kan iemand mij helpen om da aan de praat te krijgen.


