Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Captain Insano zei:Dat gaat toch zalig zijn
Er gaan zelfs tanks in voorkomen, hoewel je ze niet zelf kan besturen.

Dit is nog niet zeker he. In het begin gaat het gewoon een port zijn van 1.3 naar Source met wat aanpassingen.fordjah zei:en maar best ook ffs![]()
Ik zeg dat ze er in het begin niet gaan inzitten.Holy Paladin zei:weer van gedacht aant veranderen insano? ik heb et altijd gezegd, tanks gaan bestuurbaar worden alleen int begin niet wegens rechtstreekse ports, ma gij nie geloven he :naughty:
